Æsj, nå syns jeg du frister litt for mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlig gjort å legge ut det der....
Ja han gjør heldigvis det. Kom litt gråt nå for litt siden så måtte inn med puppen 2 sekunder men sover igjen nåMen da trenger du ikke føle deg som en dårlig mor ;-)
Han sovner rolig og trygt;-)
Ikke godt å si.Blir spennende å se hvem det er som stikker av med denne vesken.
Noen som vet om trekningen blir i morgen, eller om den utsettes til mandag på grunn av helgen?
Så flink! Skal litt til å klare det hver dag, men det er mulig![]()
Så flink du er
Bare å forsette å skravle framover det![]()
Sleng deg med :-DSlenger meg med her jeg da. Trenger 80 innlegg før natten kommer![]()
Sitter foran pc med varm sjokolade. Rett i koppen kakao med en desj fløte. Skikkelig nam!
Hellige julekveld... :O
Og den piskede kremen forsvinner i munnen, så alt som bllir igjen er en deiling o'boy smak <3
Kjenner til denEhm jauMen da tror jeg at jeg må vente til jenta mi er i bhg
![]()
Iallefall litt å velge i du da ;-)Jeg har vafler, 3,5 poser potetgull, 3 kg smågodt, 4 poser tortilla cheeze, dipp, ca 20 poser med forskjellig godterier, 1/2 boks is +++, men ingenting på bordet foran meg
Jammen, jeg ble fristet av dere så det er deres egen feilDårlig gjort å legge ut det der....![]()
Å så fristet jeg ble :-DMed litt Sjokoladesaus på, og revet sjokolade....
Og den piskede kremen forsvinner i munnen, så alt som bllir igjen er en deiling o'boy smak <3
Jeg glemte 2 esker med hver 2 doble japp med nøtterIallefall litt å velge i du da ;-)
Ja det skjønner jegEhm jauMen da tror jeg at jeg må vente til jenta mi er i bhg
![]()
Nonstop i kakao? Oooo, det hørtes fantastisk ut!![]()
HahaJammen, jeg ble fristet av dere så det er deres egen feil![]()
Åh, det hørtes fantastisk ut. Non stop er jo så godt! Spiser det for sjeldent når jeg tenker meg omJaaaa nonstop kakaohuff skulle ikke nevnt det, fikk plutselig veldig lyst på
![]()
Ja det skjønner jeger hun gammel?
![]()