Ikke mer enn 6 måneder. Hun ble født i juni i fjor og min i desember. Men merker fort forskjellen i alder når de er så småÅh,så hun var eldre ja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mer enn 6 måneder. Hun ble født i juni i fjor og min i desember. Men merker fort forskjellen i alder når de er så småÅh,så hun var eldre ja?
Samme som her daIkke jeg heller:-/. Spiser kun hvis jeg ikke har annet alternativ og da somregel hvis jeg spiser taco hos andre som lager det
Stua er vegg i vegg med rommet hennes så hun veit å irritere meg... for ds kommer jeg innpå igjen. .Det husker jeg eldste også drev med når han var liten
Endelig!God kveld, damer.Fredag idag.
![]()
Men best med de rødeSamme som her da![]()
Så absoluttMen best med de røde![]()
Ikke alltid de er så lettlurte som en skulle troSå absoluttprøvde å lure gubben en gang, det gikk ikke
![]()
Endelig!denne helgen skal nytes!
God kveldjaaaa fredag liker vi
![]()
God kveld. Jaa endelig helg
![]()
Ikke mye. Babysvømming i morgen. Gubben prater om å trene på søndag. Du da?Hva gjør dere ikveld, da?![]()
Nei, hihiIkke alltid de er så lettlurte som en skulle tro![]()
Ligger på sofaen og spiser sjokoladeHva gjør dere ikveld, da?![]()
Prøver å lure gubben her også av og til meeen ikke alltid det funkerNei, hihi![]()
Greit vi prøver daPrøver å lure gubben her også av og til meeen ikke alltid det funker
Ja må jo prøve litt innimellomGreit vi prøver da![]()