Hurra og gratulerer :Jippi, da er jeg over 1.818![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra og gratulerer :Jippi, da er jeg over 1.818![]()
Hehe jeg har masse chips og skulle lage meg dip men er usikker på om jeg har tidFreia melkesjokolade og superchips mix. Og tortilla cheeze.Ja, vi tar litt av i kveld...
Du da?
Det vil jeg tro, jeg henger etterFerdig med de 100 for lenge siden![]()
Høres skikkelig godt utSlenger meg med her jeg da. Trenger 80 innlegg før natten kommer![]()
Sitter foran pc med varm sjokolade. Rett i koppen kakao med en desj fløte. Skikkelig nam!
Jeg har vafler, 3,5 poser potetgull, 3 kg smågodt, 4 poser tortilla cheeze, dipp, ca 20 poser med forskjellig godterier, 1/2 boks is +++, men ingenting på bordet foran megHehe jeg har masse chips og skulle lage meg dip men er usikker på om jeg har tidmelkesjokolade her også
![]()
Smaker litt som den varme sjokoladen du får kjøpt på kafeer o.l. :-DHøres skikkelig godt utjeg er klar for å skravle med deg
![]()
Jammen så hent noe av det da!Jeg har vafler, 3,5 poser potetgull, 3 kg smågodt, 4 poser tortilla cheeze, dipp, ca 20 poser med forskjellig godterier, 1/2 boks is +++, men ingenting på bordet foran meg
Skravler og koser meg under varmeteppet mittSmaker litt som den varme sjokoladen du får kjøpt på kafeer o.l. :-D
Hva gjør du i kveld da?
Nei..Jammen så hent noe av det da!
Slenger meg med her jeg da. Trenger 80 innlegg før natten kommer![]()
Sitter foran pc med varm sjokolade. Rett i koppen kakao med en desj fløte. Skikkelig nam!
Med litt Sjokoladesaus på, og revet sjokolade....Nam! Men jeg liker best krem.mmmm....
Her er mi lagt seg nå. Spent p se om det er for natta eller bare lur. Men hun spiste nesten 300 ml nå :O
For min del ihvertfall. Vært fraværende i hele dag:-/
Med litt Sjokoladesaus på, og revet sjokolade....
Her tok mi natta 7Det var mye
Skal prøve å legge min nå..han virker ihvertfall veldig trøtt![]()
Haha off ja husker de tider fra da mini var mindre. Slo aldri feil at han skulle ha mat når jeg nettopp hadde laget meg middag
![]()
Japp. Lillemor var hjemme i dag, og vi tok oss en tur til butikken. Så lagde vi kake da vi kom hjem :-D Men samme hvor mye bakepulver jeg har i så hever den ikke skikkelig :-oSkravler og koser meg under varmeteppet mitthatt en fin dag?
Er det syndig å foreslå et stykke sjokoladekake sammen med kakaoen?... Og etterhvert som kremen forsvinner må man fylle på.![]()
Da kan det bare være. Jeg har ikke spist vaffel.Nei..
Har spist for mye vafler, og gidder ikke å gå ned