Lolo
Forumet er livet
Jeg stemmer også for mannen på shopping jaKan sende MANNEN på shopping.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg stemmer også for mannen på shopping jaKan sende MANNEN på shopping.
Kan sende MANNEN på shopping.
Oh yeah, nå er jeg tilbake herDa er det bare å kaste seg inn i det igjen da![]()
Åh, så hyggelig da! Savnet dere også!!Vi har savnet deg
Jeg stemmer også for mannen på shopping ja![]()
Og jeg har savna forumskravle med degSå bra! Har savnet å forumskravle med deg![]()
Veldig myeFikk han mye fint?
Det liker viOh yeah, nå er jeg tilbake her![]()
Så hyggelig å være savnet altså!! Savna deg og dere også!!Hei!!!!!
Du er savnet!!!!
Vi har tidenes utfordringer denne uka, og vi er sakket akterut!!
Trenger flere skravlere :-D
Går det bra da??? *skeptisk*
Sovnet som en stein iallefallSå gøy. Kjekt med slike dager
. Sover nok godt i natt han da
![]()
Så hyggelig å være savnet altså!! Savna deg og dere også!!
Hva er utfordringen da??
Jada, han er egentlgi god på det, altså! Det er bare det at han ser for seg å gjøre det i desember (siden han ikek har jobb lenger enn ut november) og jeg ser for meg et skrekksenario hvor han har planlagt å gjøre masse greier i desemer, mens jeg har tenkt å være ferdig med mine ting før desember, for i desember er jeg høygravid... også får han ny jobb!!! Tenk da, da blir det stress på meg da!
Vi skal pusse opp et rom til storebror før jul også!
Krysser fingrene. Men han er kjent for å dra ut tiden. Plutselig en telefon eller nabo som vil skravle :-/Satser på at han kommer før du skal ta kvelden![]()
Jo, veldig!! He he. Var jo borte tre dager og så var det så hektisk et par dager og vips var jeg falt helt ut av det... Da er det vanskelig å komme inn i det igjen. Men nå bare måtte jeg altså, total abstinens!! Ha ha!Fikk du ikke abstinenser????
Det er jo braSovnet som en stein iallefall![]()
Jobb, barn, hus, trening, diverseHva har du holdt på med?
Koselig å være tilbake ogsåGod kveld
Så koselig å se deg tilbake!
Ja, hihi. Den var jo så fin ogsåDet skjønner jeg. Bursdagskrona var veldig populær her også![]()