Skravletråd Oktober

Jeg stemmer også for mannen på shopping ja:)

Jeg overlater reelt sett det aller meste til ham, det er det som er problemet, han rekker jo ikke alt, også stresser jeg...

Går det bra da??? *skeptisk*

Jada, han er egentlgi god på det, altså! Det er bare det at han ser for seg å gjøre det i desember (siden han ikek har jobb lenger enn ut november) og jeg ser for meg et skrekksenario hvor han har planlagt å gjøre masse greier i desemer, mens jeg har tenkt å være ferdig med mine ting før desember, for i desember er jeg høygravid... også får han ny jobb!!! Tenk da, da blir det stress på meg da!

Vi skal pusse opp et rom til storebror før jul også!

Så hyggelig å være savnet altså!! Savna deg og dere også!!
Hva er utfordringen da??

Utfordringen er flere innlegg og nye tråder enn i går.

Dvs 1600 innlegg og 46 nye tråder før midtnatt...

Jada, han er egentlgi god på det, altså! Det er bare det at han ser for seg å gjøre det i desember (siden han ikek har jobb lenger enn ut november) og jeg ser for meg et skrekksenario hvor han har planlagt å gjøre masse greier i desemer, mens jeg har tenkt å være ferdig med mine ting før desember, for i desember er jeg høygravid... også får han ny jobb!!! Tenk da, da blir det stress på meg da!

Vi skal pusse opp et rom til storebror før jul også!

Hmmm.... og jeg ønsker lykke til ;)

Fikk du ikke abstinenser????
Jo, veldig!! He he. Var jo borte tre dager og så var det så hektisk et par dager og vips var jeg falt helt ut av det... Da er det vanskelig å komme inn i det igjen. Men nå bare måtte jeg altså, total abstinens!! Ha ha!

Back
Topp