Og jeg har savna forumskravle med deg![]()
Igang med møsteret på tunikaen, forresten! Men strikkefremgangen lider under denneuka med utfordringer....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg har savna forumskravle med deg![]()
Høres ikke veldig lovende ut det daKrysser fingrene. Men han er kjent for å dra ut tiden. Plutselig en telefon eller nabo som vil skravle :-/
Felles 2016 hører jeg ikke til i lenger neiJada, at du trengte pause er jo ikke noe rart. får deg vel ikke inn i 2016-tråden igjen, så den er dessverre nærmest i dvale
Hva skjer med mannen og jobb forresten??Jeg overlater reelt sett det aller meste til ham, det er det som er problemet, han rekker jo ikke alt, også stresser jeg...
Husker jeg sparte på mine da jeg var lita selvJa, hihi. Den var jo så fin også![]()
Den blir tøff...Utfordringen er flere innlegg og nye tråder enn i går.
Dvs 1600 innlegg og 46 nye tråder før midtnatt...
Satser på detJa :/ håper vare jeg er heldigere neste gang og slipper unna de verste bekkenplagene![]()
Enda godt :-DOh yeah, nå er jeg tilbake her![]()
Jepp, jobb, med en ikke helt god kropp, og fysio, med samme kropp og beskjed om å gå på en annen måte. Prøvde det. Jada, det funker det altså, men det er ikke som om de vonde stedene somgjør at jeg gikk som jeg gikk var det minste MINDRE vonde på hennes måte, og mitt fremre bekkenledd gjorde egentlig MINST like vondt, så hennes teori om at man kan gå fort bare man bruker ankel og kne, ikke bekken og hofter, stemmer ikek helt for meg, fortere er vondere...
Men hva har du holdt på med siden sist da...?Hva har du holdt på med?
Jada, mye som skjer over alt på jobb kg hjemme så det har vært en fin dagDet har jeg,du da?
Heldigvis Sabeltann ;-)Veldig mye
Masse klær. mye ull og fleece
Sabeltann figurer
Sabeltann dukke
Flere biler.
Sykkeltute.
Sekk
matboks og drikkeflaske ++
og enda mer på lørdag:O
Greit å skylle ned melkaTok meg litt vann nå da![]()
Mhm, håpe det varer natten gjennomDet er jo bra![]()
Oi, kult!! Ligger du an til å bli ferdig til 1.nov da eller?? Bra jobba altsåIgang med møsteret på tunikaen, forresten! Men strikkefremgangen lider under denneuka med utfordringer....
Heldigvis Sabeltann ;-)
Heldig gitt :-D
Hmmm.... og jeg ønsker lykke til![]()
Er en ny utfordring hver dag. Blir laget av Tamara hver morgen.Så hyggelig å være savnet altså!! Savna deg og dere også!!
Hva er utfordringen da??
Skjønner jeg godtHusker jeg sparte på mine da jeg var lita selv![]()
![]()