Skravletråd Oktober

Tjohei hvor det går..

Lille U ble brått veldig sulten og skrek siden han ikke fikk maten fort nok, eldsten satt og skulle ha hjelp med leksene, frøkna ropte fra oven at hun var ferdig på do og trengte hjelp og jeg var midt i et migrene anfall...

Er så glad jeg ikke er alenemor, ville jeg aldri ha klart.
All respekt til dere som er det
De har ikke noe valg, utrolig hvs man klarer når man må

Lite skravle på meg i dag, kjenner jeg. Det er jo dumt, for jeg vil bidra, det er bare det at... vel ungene, og siden mannen dra på møte, og jeg er her.... ja... da er det lite energi og tid til å skavle effetivt.
Du får komme sterkere tilbake når barna er i seng:)

Da er baby bada og baggen nesten ferdig pakka :D
Nå skal jeg på en sprekk og spise sjokolade!!! :p

Du får komme sterkere tilbake når barna er i seng:)
Jeg får prøve på det.

Det er på tide å hanke dem inn for mat. Jeg synes jeg allerede hører protestene, det er mest fristende å vente.... og øknskene... havregrøt, sånn som pappa lager den, med kakao i. Nei, for tenk, jeg orker ikke lage havregrøt i dag, jeg tenker at joghurt er fint. Med eller uten havregryn i. Ja, så slipper jeg gjøre noe særlig. Lillejenta i magen gjør ubehagelige ting med meg. som om hun skal utvide livmora mi ved å presse på så den strekker seg, også skjønner hun liksom ikke at ribbein... de vil ikke strekke på seg....

Prosjekt få mini til å sovne selv er i gang. Foreløpig ligger han rolig i sengen sin og leker med kosedyrene sine og tutten. Håper å slippe å amme i søvn:-)

Rødt kort etter 5 min.
Håp om poeng på bortebane da:)

Var mine planer og. Fortsette å trene masse. Gikk rett vest pga bekkenet.
Anbefaler at du prøver å komme deg til fysio om du bli plaget. Eller manuellterapeut. Jeg burde hatt det. Fikk henvisning fra legen, men ingen ledige i hele byen.. Endte opp med å være hjemmeliggende stort sett hele svangerskapet :/ og krykker!

Oi.. Såpass.. Takk for tips.. Det skal jeg huske på.. Leit å høre at du hadde så mye plager :/ hørtes ikke koselig ut.

Ungene mine på selvstyr i kveld. Kveldsmat? fint, finn frem selv. Trenger mer? ok, finn frem. Trenger hjelp med melka? Prøv selv!

Kommer som vanlig til å be dem gå på badet, kle av seg og gå på do, men jeg bør vel hjelpe til med tannpussen...

Du trenger nok litt ekstra for tiden:)
Ble minimalt med søvn også. Jentungen våknet rett før jeg la meg og var mye våken. I tillegg var det fullt kjør i magen. Glad jeg tok meg en dupp før i dag :)

Lille U sover.
Frøkna er lagt
Eldsten sitter med Mac'en sin
Oppvaskmaskinen går.

Veldig effektivt her når mannen ikke er hjemme :P

Back
Topp