Skravletråd Oktober

Hadde store planer å være flink i graviditeten på å trene og være aktiv.. Haha det gikk rett vest.. Var flink etter uke 4.. Men så fikk det rett vest.. Er så kvalm og dårlig at sofaen er best nå.. Vet jeg egentlig må.. Men veeeeldig godt å ligge mellom slagene.. (14+6)

Noen her som trener bekkenet??

Skal besøke broren min idag :D
Han har fått midlertidig utlagt tarm nå men fremdeles lam. Håper det skjer noe før neste måned :) da skal han på ett annet sykehus

Høres jo ut som en bra måte å tilvenne til b.hagen :) tror jeg må finne ut om de tilbyr det her i området og :D liker han det?
Ja synes det er ett kjempebra tilbud for foreldre som går hjemme i permisjon osv. Han stortrives så glad vi har tilbudet. Så blir han vant til barnehage selv om jeg er til stede i denne da:-)

Hadde store planer å være flink i graviditeten på å trene og være aktiv.. Haha det gikk rett vest.. Var flink etter uke 4.. Men så fikk det rett vest.. Er så kvalm og dårlig at sofaen er best nå.. Vet jeg egentlig må.. Men veeeeldig godt å ligge mellom slagene.. (14+6)

Noen her som trener bekkenet??
Var mine planer og. Fortsette å trene masse. Gikk rett vest pga bekkenet.
Anbefaler at du prøver å komme deg til fysio om du bli plaget. Eller manuellterapeut. Jeg burde hatt det. Fikk henvisning fra legen, men ingen ledige i hele byen.. Endte opp med å være hjemmeliggende stort sett hele svangerskapet :/ og krykker!

Ja synes det er ett kjempebra tilbud for foreldre som går hjemme i permisjon osv. Han stortrives så glad vi har tilbudet. Så blir han vant til barnehage selv om jeg er til stede i denne da:-)

Absolutt :D kunne godt tenkt meg å gjøre slikt med snupps når hun er på alderen med din ;)

Så koselig da:D
Snille dere er!

Vi fikk gave fra de plutselig når vår kom, så bare hyggelig å gå gave tilbake :D
Siden vi begge gikk gravide mye sammen, så ble det til at vi prata masse. Hun har to fra før, så veldig greit å ha noe å spørre om råd hos :)

Ferdig på jobb, hente tuppa også rett til mamma og spise rester fra I går :D

Tenker at det er jo flott å kunne tilvennes b.hagen når du og er der. Noe fremmed, men samtidig trygt når mammaen er med :)
Helt enig:-). Han synes det er godt å ha meg i bakgrunnen selv om han er travelt opptatt med å utforske alle lekene. I tillegg har de litt pedagogisk med litt sang osv. Ihvertfall i barnehagen vi går i:-)

Helt enig:-). Han synes det er godt å ha meg i bakgrunnen selv om han er travelt opptatt med å utforske alle lekene. I tillegg har de litt pedagogisk med litt sang osv. Ihvertfall i barnehagen vi går i:-)
Så herlig opplegg!:D

Back
Topp