Andre gang vi var idagVi får krysse fingrene for oss begge![]()
Er dere ofte i åpen barnehage?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andre gang vi var idagVi får krysse fingrene for oss begge![]()
Er dere ofte i åpen barnehage?![]()
Da går det nok fintJa er det. Heldigvis kan jeg jobbe kveld frem til vi får barnehageplass så skal alltid få det til å gå opp.
Høres jo ut som en bra måte å tilvenne til b.hagenAndre gang vi var idag. Tenkte å prøve å gå litt ofte nå ut året
![]()
Ja gjør nok detDa går det nok fint![]()
Ja synes det er ett kjempebra tilbud for foreldre som går hjemme i permisjon osv. Han stortrives så glad vi har tilbudet. Så blir han vant til barnehage selv om jeg er til stede i denne daHøres jo ut som en bra måte å tilvenne til b.hagentror jeg må finne ut om de tilbyr det her i området og
liker han det?
Var mine planer og. Fortsette å trene masse. Gikk rett vest pga bekkenet.Hadde store planer å være flink i graviditeten på å trene og være aktiv.. Haha det gikk rett vest.. Var flink etter uke 4.. Men så fikk det rett vest.. Er så kvalm og dårlig at sofaen er best nå.. Vet jeg egentlig må.. Men veeeeldig godt å ligge mellom slagene.. (14+6)
Noen her som trener bekkenet??
Ja synes det er ett kjempebra tilbud for foreldre som går hjemme i permisjon osv. Han stortrives så glad vi har tilbudet. Så blir han vant til barnehage selv om jeg er til stede i denne da![]()
Ja er virkelig å anbefaleAbsoluttkunne godt tenkt meg å gjøre slikt med snupps når hun er på alderen med din
![]()
Så koselig da
Snille dere er!
Tenker at det er jo flott å kunne tilvennes b.hagen når du og er der. Noe fremmed, men samtidig trygt når mammaen er medJa er virkelig å anbefale![]()
Takk og lov, hva skulle jeg gjort uten?Så flott daer nok meninga du skal skravle med oss idag
![]()
Ja, faktisk! HahaHehe...passe desperat og i full panikk![]()
Helt enigTenker at det er jo flott å kunne tilvennes b.hagen når du og er der. Noe fremmed, men samtidig trygt når mammaen er med![]()
Så herlig opplegg!Helt enig. Han synes det er godt å ha meg i bakgrunnen selv om han er travelt opptatt med å utforske alle lekene. I tillegg har de litt pedagogisk med litt sang osv. Ihvertfall i barnehagen vi går i
![]()
Mer av lapskausen?Ferdig på jobb, hente tuppa også rett til mamma og spise rester fra I går![]()
Ja synes det er kjempegreit :-DSå herlig opplegg!![]()
Ja, det måtte jeg ha i dagSå bra du fikk til en dupp![]()