Skravletråd Oktober

Nettopp vært en tur i byen, gikk tilfeldigvis nesten rett på en av årets Farmen deltagere. Men han kunne ikke røpe om han vant eller ikke... :P

Lite skravle på meg i dag, kjenner jeg. Det er jo dumt, for jeg vil bidra, det er bare det at... vel ungene, og siden mannen dra på møte, og jeg er her.... ja... da er det lite energi og tid til å skavle effetivt.

Hehe, tjener du godt på nattevaktene eller?
Ingen store planer. Kanskje barselsbesøk om de kommer seg hjem imorgen :) ellers er det som vanlig. Snupps og mannen må passes på så ;)
Tjener jo bedre enn en dagvakt:P
Har vel 6000,- ekstra i måneden pga nattevakter;)
Ja du må jo ta vare på familien din:)

Tjohei hvor det går..

Lille U ble brått veldig sulten og skrek siden han ikke fikk maten fort nok, eldsten satt og skulle ha hjelp med leksene, frøkna ropte fra oven at hun var ferdig på do og trengte hjelp og jeg var midt i et migrene anfall...

Er så glad jeg ikke er alenemor, ville jeg aldri ha klart.
All respekt til dere som er det

Hadde store planer å være flink i graviditeten på å trene og være aktiv.. Haha det gikk rett vest.. Var flink etter uke 4.. Men så fikk det rett vest.. Er så kvalm og dårlig at sofaen er best nå.. Vet jeg egentlig må.. Men veeeeldig godt å ligge mellom slagene.. (14+6)

Noen her som trener bekkenet??
Er man ikke i form så sløyfer man trening;)
Plutselig så får du litt overskudd igjen:)

Vi fikk gave fra de plutselig når vår kom, så bare hyggelig å gå gave tilbake :D
Siden vi begge gikk gravide mye sammen, så ble det til at vi prata masse. Hun har to fra før, så veldig greit å ha noe å spørre om råd hos :)
Alltid kjekt med noen likesinnede å skravle med:) hun hadde sikkert masse gode råd!

Tjohei hvor det går..

Lille U ble brått veldig sulten og skrek siden han ikke fikk maten fort nok, eldsten satt og skulle ha hjelp med leksene, frøkna ropte fra oven at hun var ferdig på do og trengte hjelp og jeg var midt i et migrene anfall...

Er så glad jeg ikke er alenemor, ville jeg aldri ha klart.
All respekt til dere som er det
Er ikke alltid lett å få sjonglert alt, alene eller ei. Håper migrenen gir seg og at du fikk strekt til over alt :)

Back
Topp