Ikke i bruk
Forumet er livet
Nettopp vært en tur i byen, gikk tilfeldigvis nesten rett på en av årets Farmen deltagere. Men han kunne ikke røpe om han vant eller ikke... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en kjipingNettopp vært en tur i byen, gikk tilfeldigvis nesten rett på en av årets Farmen deltagere. Men han kunne ikke røpe om han vant eller ikke...![]()
Jupp!For en kjiping![]()
Gikk det fint?Da blir jeg borte litt.
Skal hente eldstemann
Oh yes, må jo jo det mens det erMer av lapskausen?![]()
Tjener jo bedre enn en dagvaktHehe, tjener du godt på nattevaktene eller?
Ingen store planer. Kanskje barselsbesøk om de kommer seg hjem imorgenellers er det som vanlig. Snupps og mannen må passes på så
![]()
Ok, håper det smakteKlarer ikke lukta og smakenblir lasagne og dynke kjøttdeig med masse saus
![]()
HeheHaha, hadde aldri gjort detmen føles bare som om man kunne det
![]()
Jeg også..Er trøtt jeg
Er man ikke i form så sløyfer man treningHadde store planer å være flink i graviditeten på å trene og være aktiv.. Haha det gikk rett vest.. Var flink etter uke 4.. Men så fikk det rett vest.. Er så kvalm og dårlig at sofaen er best nå.. Vet jeg egentlig må.. Men veeeeldig godt å ligge mellom slagene.. (14+6)
Noen her som trener bekkenet??
Så koselig at du drar på besøkSkal besøke broren min idag![]()
Han har fått midlertidig utlagt tarm nå men fremdeles lam. Håper det skjer noe før neste månedda skal han på ett annet sykehus
Alltid kjekt med noen likesinnede å skravle medVi fikk gave fra de plutselig når vår kom, så bare hyggelig å gå gave tilbake![]()
Siden vi begge gikk gravide mye sammen, så ble det til at vi prata masse. Hun har to fra før, så veldig greit å ha noe å spørre om råd hos![]()
Er ikke alltid lett å få sjonglert alt, alene eller ei. Håper migrenen gir seg og at du fikk strekt til over altTjohei hvor det går..
Lille U ble brått veldig sulten og skrek siden han ikke fikk maten fort nok, eldsten satt og skulle ha hjelp med leksene, frøkna ropte fra oven at hun var ferdig på do og trengte hjelp og jeg var midt i et migrene anfall...
Er så glad jeg ikke er alenemor, ville jeg aldri ha klart.
All respekt til dere som er det
Litt tidlig å ta kveld enda?Er trøtt jeg
Si detTakk og lov, hva skulle jeg gjort uten?![]()
Haha, søtaJa, faktisk! Haha
Så deilig å komme til dekket bordFerdig på jobb, hente tuppa også rett til mamma og spise rester fra I går![]()