Skravletråd Oktober

Ja er nok livmoren som vokser ;)
Nei skjønner godt at det ikke er så lett, bekymrer meg jeg også selv om det er min andre gang :p ja jenten min gleder seg veldig ;) Hehe han skjønner litt, når vi spør han hvor babyen er så peker han på magen min ;)
Ja er ikke så mye annet enn å gjøre det beste ut av det og nyte tiden dere får med henne :) gleder hun seg da? :)

Satser på at det er det! Bare utrolig vondt.. Og i og med at jeg holder på veldig lite mat blir en jo ekstra skeptisk og redd..

Hihi så koselig da!!

Ja hun gleder seg.. Hun har en lillebror oppe hos mor så hun håper på en lillesøster her :p

Ja, men skulle vel ikke sagt formen var bra :p i går så ble jeg litt uvel også ble jeg sykt svimmel og kastet opp, håper det bare er omgangsyke! Er helt ødelagt i kroppen i dag :(
Ååh, håper ikke det vedvarer! Dårlig enda? :(

Æsj:( den meldingen har jeg fått noen ganger også!
Prøv å avinstallere appen og installer den igjen:)

Får det ikke til... prøve å få nytt passord også, men får beskjed om at en feil har skjedd :(

Hva har du shoppet? :)
Vm fotball nedsatt fra 1000 til 200
Bergans vindjakke til kb ( nedsatt fra 700 -350)
Bergans dunjakke til kb ( satt ned fra 1600 til 500)

Gjett om jeg er fornøyd!!

Kjøpte også kubbelys,smoothie! Og telysestaker ti ei venninne som hae litt dårlige dager

Vm fotball nedsatt fra 1000 til 200
Bergans vindjakke til kb ( nedsatt fra 700 -350)
Bergans dunjakke til kb ( satt ned fra 1600 til 500)

Gjett om jeg er fornøyd!!

Kjøpte også kubbelys,smoothie! Og telysestaker ti ei venninne som hae litt dårlige dager
Oj! Må si det var skikkelige røverkjøp :D

Jeg er endelig inne på appen igjen, og som jeg har savnet dere! Jeg tror jeg er I ferd med å bli avhengig av BV

Back
Topp