Skravletråd Oktober

Er min første :-) så jeg kjenner at jeg er litt bekymret over krampene jeg har.. Men har snakket med legekontoret.. Så bil det verre i natt drar en på legevakta..:/ men han har en datter fra før på 9 :-) men vi har henne kun en helg i mnd da moren har flyttet langt avgårde.

Så spennende da :) huff er ikke noe godt å gå rundt å være bekymret, håper det går bra. Men mener det er normalt å ha kramper.Åja, her har jeg en datter på 8 fra før og han har en sønn på 2,5 som han har annenhver helg og hver onsdag :) og nå venter vi vår første sammen i mai :) nei så kjipt da, ikke noe koselig når de ikke får sett barna sine så mye :(

Tror jeg ikke, vet ikke hvor mange ganger de har sendt han hjem fra bhg og han egentlig ikke har vært syk og ikke får lov til å komme neste dag. Er litt snodig synes jeg, men jeg har jo ikke noe å stille opp med så da får det vel bare bli sånn :(
Men da må dere snakke om Det. For er han ikke syk, men klager på ting i bhg for å komme hjem så er det kanskje noe han synes er leit?
Hvor gammel er han igjen?
Får han snakket om det?

Så spennende da :) huff er ikke noe godt å gå rundt å være bekymret, håper det går bra. Men mener det er normalt å ha kramper.Åja, her har jeg en datter på 8 fra før og han har en sønn på 2,5 som han har annenhver helg og hver onsdag :) og nå venter vi vår første sammen i mai :) nei så kjipt da, ikke noe koselig når de ikke får sett barna sine så mye :(

Ja det var det legekontoret også sa.. Jeg er 14+4.. Så satser på at det er livmoren som vokser eller no :P prøver å ikke bekymre meg.. Men ikke så lett.. Hehe..
Koselig med søsken til de to da.. Gleder de seg? Regner ikke med han på 2,5 skjønner så mye:-) koselig med ett felles barn ❤️
Ja er veldig trist at vi får se henne så lite :/ men en gjør det beste ut av det

Nei nå er det natta. Slutt på skravlingen for min del. :) tvi tvi til dere som holdt ut lengre enn meg :)

Ja det var det legekontoret også sa.. Jeg er 14+4.. Så satser på at det er livmoren som vokser eller no :p prøver å ikke bekymre meg.. Men ikke så lett.. Hehe..
Koselig med søsken til de to da.. Gleder de seg? Regner ikke med han på 2,5 skjønner så mye:) koselig med ett felles barn ❤️
Ja er veldig trist at vi får se henne så lite :/ men en gjør det beste ut av det
Hei då har du termin i april 2016:D

Men da må dere snakke om Det. For er han ikke syk, men klager på ting i bhg for å komme hjem så er det kanskje noe han synes er leit?
Hvor gammel er han igjen?
Får han snakket om det?

Dette er en liten familiebarnehage så de har ikke ped.leder der hver dag og hver gang henne er der skjer det nesten hvertfall, ligger noe der tror jeg.
Han er bare 2,5 år og han snakker men klarer ikke og fortelle hva som er helt galt ennå. Han vil jo i bhg hver dag og elsker jo de andre barna for han vil jo nesten ikke være med hjem på ettermiddagen og snakker jo om de andre barna store deler av kvelden hjemme etterpå :)

Ja det var det legekontoret også sa.. Jeg er 14+4.. Så satser på at det er livmoren som vokser eller no :P prøver å ikke bekymre meg.. Men ikke så lett.. Hehe..
Koselig med søsken til de to da.. Gleder de seg? Regner ikke med han på 2,5 skjønner så mye:-) koselig med ett felles barn ❤️

Ja er nok livmoren som vokser ;)
Nei skjønner godt at det ikke er så lett, bekymrer meg jeg også selv om det er min andre gang :p ja jenten min gleder seg veldig ;) Hehe han skjønner litt, når vi spør han hvor babyen er så peker han på magen min ;)
Ja er ikke så mye annet enn å gjøre det beste ut av det og nyte tiden dere får med henne :) gleder hun seg da? :)

Back
Topp