Kjedelig å vekke ham daMini sov så godt i vognen men måtte vekke han for å rekke åpen barnehage![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig å vekke ham daMini sov så godt i vognen men måtte vekke han for å rekke åpen barnehage![]()
Men kanskje like greit den ordningen de kom frem til på slutten!Så det igårtragisk..
Han setter sikkert pris på å bli vekket når han kommer til åpen barnehageMini sov så godt i vognen men måtte vekke han for å rekke åpen barnehage![]()
Satser på detKjedelig å vekke ham damen han koser seg nok i barnehagen!
Tror nok det var det beste jaMen kanskje like greit den ordningen de kom frem til på slutten!
Hahaha, får brukt opp litt energi daDa trengte frøkna å løpe litt så jeg var lat og satte meg på en stol ute, blåste såpebobler og ba henne fange dem![]()
Hun syns det er kjempe gøy.Hahaha, får brukt opp litt energi da![]()
HahaDa trengte frøkna å løpe litt så jeg var lat og satte meg på en stol ute, blåste såpebobler og ba henne fange dem![]()
Kos deg på shoppingNei nå farter jeg til byen en tur for å kjøpe meg ny gravidbukse (den ene stakkaren jeg har begynner å bli sliten). Skravles
Jeg foretrekker å sitte på maskin, jegÅåå. Nå blir også jeg kastet ut av forumet fra appen med beskjed om at brukeren daim ikke eksisterer. Men den Gjør virkelig det! Nå er jeg på pc, og her er jeg ikke komfortable så da blir det nok lite skravling fra meg![]()
Så kjedelig daÅåå. Nå blir også jeg kastet ut av forumet fra appen med beskjed om at brukeren daim ikke eksisterer. Men den Gjør virkelig det! Nå er jeg på pc, og her er jeg ikke komfortable så da blir det nok lite skravling fra meg![]()
Ser denNei!!!! :-o
Mann og unger er jo hjemme og krever sitt![]()
Jeg liker den rariteten jegJa hører stadig jeg er rar![]()
Må lære meg pappas hvitsaus, for klarer ikke spise fiskeboller med noen annen saus til. Så blir veldig sjelden vi har detJa helt greit![]()
Jaa, må bare holde ut til lille har kommet ut og jeg er ferdig med og ammeså jeg kan starte på medisiner igjen, om jeg ikke er så heldig at jeg blir kvitt det
![]()
Den er kjempekjekkOooh, aldri hørt ommå sjekkes ut!
Da får du vel for mye fritid?Lurer på hva jeg skal gjøre da