Så sent?To av kb venner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sent?To av kb venner
hva gleder du deg mest til?Jeg gleder meg veldig til jul og det har jeg alltid gjort![]()
Har hatt en fin dag, jobb og middag hos mamma etterpåI like såjeg har hatt en veldig fin dag. Vært på koselig sykebesøk hos en slektning, på kjøretur med mann og barn, og nå er mini i seng. Jeg og mannen sitter med hver vår mobil. Skikkelig sosiale her
hatt en fin dag du da?
![]()
Hvem???Vi venter på henne vi![]()
Må ta turen innomJa jeg gjør det.
Har en egen tråd inne på helse og velvære ;-)
Må jo detHe he det skal du nok
Den med melkesjokolade er jo så god, tviler på det er noe bedre.. og den med smash er godTja, men mye bedre![]()
Frisør. . Alle skal være fin på håret til julhva jobber du med? kjipt at det er sånn da:/
Samme her. Veldig spent på når babyen kommer ogsåJeg også, nemlig. Og før babyen kommer
Yess!!Og nå er tempoet på forumet definitivt opp altså! Bare litt over 1000 innlegg igjen til 7000!
Dopause er okAi ai luree på om jeg må ta pause
Å, det skjønner jeg. Er ikke lett å være liten å sykJa Stakkarn . Han var syk men han hade så lust å gå i bhg idag. Hade lust å Leka me barnen![]()
Ja, det er santHehe, alt med måte er lov![]()
Det er nok ikke noen problem nåHåper noen skravler mellom mine innlegg nå![]()
Ellers blir det spam siHåper noen skravler mellom mine innlegg nå![]()
Ja des er også koseigEg gleder med till des eg, ta fram pynten
Haha.. føler meg truffetFrisør. . Alle skal være fin på håret til jul![]()
jeg har begynt å tenke ut hva jeg skal lage til jul,både av baking og pyntJa jeg er skikkelig klarhar tjuvstarta med julemennene
![]()
Tror ikke det er noe problem akkurat nåHåper noen skravler mellom mine innlegg nå![]()
Er litt fart akkurat nå, jaDet er nok ikke noen problem nå![]()