Jeg føler vi snart har november her nå. Ikke lenge igjen til helg igjen. Synes det går rasende fort for tida..
Litt for fort, synes jeg til tider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler vi snart har november her nå. Ikke lenge igjen til helg igjen. Synes det går rasende fort for tida..
Tja jo. Gleder meg alltid til jul. Men gruer meg til stresset. Er sååååå mye å gjøre på jobb før jul at jeg er som regel utslitt til julaften :/flere som gleder seg til jul? jeg er verre enn barna,starter nedtelling leeeenge før 1.deselsker alt som har med jul å gjøre
![]()
I like såGod kveld frøkenhyggelig å se deg her, har du hatt en fin dag?
Ja jeg gjør det.Det er jo godt jobbet
Du ordner de selv da?
Stakkar litenJa Stakkarn fick apocellin å de smakar blæææ så han kastar det opp
Hehe, ikke lett å henge med![]()
Jeg gleder meg veldig til jul og det har jeg alltid gjortflere som gleder seg til jul? jeg er verre enn barna,starter nedtelling leeeenge før 1.deselsker alt som har med jul å gjøre
![]()
Jeg tok noen raske turer nåHehe, ikke jeg heller![]()
Du får nok til alt;-)Ikke så langt unna sannheten, det var det jeg landet på i alle fall
Huset har mannen lovet å fikse, vi får nå se sier jeg (han skal til legen i morgen for å få bedd om en 24 timers blodtrykksmpling som han avtalte for et år siden, men det var visst ikke registrert så derved må han ha en ny legetime der legen kan si at han skal før de setter den på) og får han den på med en gang kan jeg vel ikke superstresse ham det døgnet)
Men han tar nok huset, og jeg hjelper det jeg kan, og tunika/kjolen..... blir nok ferdig etterhvert
Hehe, alt med måte er lovJeg har jo det, men vil jo ikke gjøre det alt for vanskelig for meg etter fødsel heller
Ja, du kan bare glede deg![]()
Gleder meg til nov jeg
Nei, du sier noe derDen kunne jo ikke okkupere sofaen![]()
Ja jeg er skikkelig klarflere som gleder seg til jul? jeg er verre enn barna,starter nedtelling leeeenge før 1.deselsker alt som har med jul å gjøre
![]()
Ja, du sier noe der. Har enda en del å gjøre før jul altså..Litt for fort, synes jeg til tider
hva jobber du med? kjipt at det er sånn da:/Tja jo. Gleder meg alltid til jul. Men gruer meg til stresset. Er sååååå mye å gjøre på jobb før jul at jeg er som regel utslitt til julaften :/
Du får nok til alt;-)
Ja Stakkarn . Han var syk men han hade så lust å gå i bhg idag. Hade lust å Leka me barnenStakkar liten![]()
Ja, du sier noe der. Har enda en del å gjøre før jul altså..
We tryHåper noen skravler mellom mine innlegg nå![]()