Skravletråd Oktober

flere som gleder seg til jul? jeg er verre enn barna,starter nedtelling leeeenge før 1.des :P elsker alt som har med jul å gjøre:D
Tja jo. Gleder meg alltid til jul. Men gruer meg til stresset. Er sååååå mye å gjøre på jobb før jul at jeg er som regel utslitt til julaften :/

God kveld frøken :) hyggelig å se deg her, har du hatt en fin dag?
I like så:-) jeg har hatt en veldig fin dag. Vært på koselig sykebesøk hos en slektning, på kjøretur med mann og barn, og nå er mini i seng. Jeg og mannen sitter med hver vår mobil. Skikkelig sosiale her :p hatt en fin dag du da? :D

flere som gleder seg til jul? jeg er verre enn barna,starter nedtelling leeeenge før 1.des :P elsker alt som har med jul å gjøre:D
Jeg gleder meg veldig til jul og det har jeg alltid gjort :)

Ikke så langt unna sannheten, det var det jeg landet på i alle fall

Huset har mannen lovet å fikse, vi får nå se sier jeg (han skal til legen i morgen for å få bedd om en 24 timers blodtrykksmpling som han avtalte for et år siden, men det var visst ikke registrert så derved må han ha en ny legetime der legen kan si at han skal før de setter den på) og får han den på med en gang kan jeg vel ikke superstresse ham det døgnet :P )

Men han tar nok huset, og jeg hjelper det jeg kan, og tunika/kjolen..... blir nok ferdig etterhvert
Du får nok til alt;-)

Back
Topp