Bacon har jeg faktisk aldri prøvd på pizza :O kanskje det var noe til neste gangPølser, bacon og tomater. Svigermor som fikser. Det er hun som er ekspert på den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bacon har jeg faktisk aldri prøvd på pizza :O kanskje det var noe til neste gangPølser, bacon og tomater. Svigermor som fikser. Det er hun som er ekspert på den![]()
Haha, ta deg en velfortjent berlinerbolle jaJa kom gjerne og hjelp meg!
Sitter nå og beundrer denne haugen og håper den går av selg selv dit den skal
Vis vedlegget 142166
Vis vedlegget 142167
Tatt fra to sider
Tar meg en berlinerbolle først jeg![]()
Veldig godt!Bacon har jeg faktisk aldri prøvd på pizza :O kanskje det var noe til neste gang![]()
Så gøyNå skal jeg også se om jeg klarer og være litt mer aktiv her![]()
Annenhver kveldEr på pinterest jaog youtube er jo genial til videoer
![]()
Får prøve på detsyr bare på kveldene når ungen sover, men er vel mest liv her og da. Får prøve å balansere de
![]()
Haha, godt vi er flereDet hadde nok jeg også gjort![]()
Det er nam!Bacon har jeg faktisk aldri prøvd på pizza :O kanskje det var noe til neste gang![]()
Huff, jeg også. . Jeg har lagt meg til den vanen at jeg gjør det på stua da. For da kan jeg se tv samtidigHaha, godt vi er flere![]()
Haaater å brette klær![]()
Blir snøløvgenser. 4 stk. Har en ferdigHva skal du strikke til julegaver?![]()
Det er noe med mødre og lapskaus skjønner jegMamma også, jeg elsker lapskaus og ingen slår mamma sin![]()
Berlinerboller med vanilje i håper jeg?Kom gjerne hit alle sammen :-D
Jeg byr på berlinerboller som takk![]()
Jeg har ikke tellekanter i mitt skap![]()
Ja var derfor det gikk skeis på mandag!! I går gikk det jo mye bedre ;-)Annenhver kveldjeg har jo det skjørt jeg skulle hatt ferdig.. men fikk så dårlig samvittighet her før om kvelden når jeg sydde på det og ikke skravlet. Så i går skravlet jeg
![]()
Oi! Veldig fin! Hvor lang tid bruker du på én genser?Blir snøløvgenser. 4 stk. Har en ferdig
![]()
Ja et lurt tipsHuff, jeg også. . Jeg har lagt meg til den vanen at jeg gjør det på stua da. For da kan jeg se tv samtidig![]()
Så absoluttDet er noe med mødre og lapskaus skjønner jeg![]()
Ja og den var god :-DHaha, ta deg en velfortjent berlinerbolle ja![]()
Vi r prøve begge to og balansere det slikAnnenhver kveldjeg har jo det skjørt jeg skulle hatt ferdig.. men fikk så dårlig samvittighet her før om kvelden når jeg sydde på det og ikke skravlet. Så i går skravlet jeg
![]()
Tror det hjelper for å få bilen til å trilleDet må vi ha på en bil