Det aner jeg ikkeHva skal dere ha til middag idag da?her blir det hamburger
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det aner jeg ikkeHva skal dere ha til middag idag da?her blir det hamburger
![]()
Ikke så veldig lenge igjen daFerdig 16.15
Ja, du får ta det innimellom slageneMed symaskinen tenker du? Det blir nok sminke og toalettmapper, og puter. Leter etter flere ting å prøve meg på![]()
Men må jo få skravla litt her og![]()
Så flink du erSminkepunger, toalettmapper, puter og annetleter enda etter andre ting og lage
![]()
Mamma har invitert på hjemmelaget lapskaus gleder meg![]()
Se der jaVurderer noe mat eller gavekort på opplevelse her.
Alkohol kan være noe, hvis ikke så er de jo glad i friluftsliv. Da tror jeg nok vi skal finne noe på en sportsbutikk der![]()
2,5 t akkuratIkke så veldig lenge igjen da![]()
Ikke greit å vite det hver dag. Hva har du lyst på da?Det aner jeg ikke
TakkSå flink du er
Det hadde nok jeg også gjortJa kom gjerne og hjelp meg!
Sitter nå og beundrer denne haugen og håper den går av selg selv dit den skal![]()
Vis vedlegget 142166
Vis vedlegget 142167
Tatt fra to sider![]()
Tar meg en berlinerbolle først jeg![]()
Pølser, bacon og tomater. Svigermor som fikser. Det er hun som er ekspert på denÅh, det hørtes godt ut da. Hva har dere på?
Har du også sånn fin brettekant på alt i skuffer og skap også?![]()
Kom gjerne hit alle sammen :-DEnig! Å legge de på plass er værre![]()
Mamma også, jeg elsker lapskaus og ingen slår mamma sinDet tror jeg at vi skal ha når mamma kommer på besøk neste gang. Hun lager en skikkelig god en![]()
Hva skal du strikke til julegaver?Takkmå bare få tid til å strikke julegavene som er planlagt også
Velkommen inn I skravletrådenNå skal jeg også se om jeg klarer og være litt mer aktiv her![]()
Ja, du får ta det innimellom slagenehar du sett på pintrest? Det kanskje du finner noe inspirasjon?
![]()
Jaaa!Nå skal jeg også se om jeg klarer og være litt mer aktiv her![]()
Nei det blir ikke detHahahaha... ja, blir ikke så veldig rent av det![]()