Sminkepunger, toalettmapper, puter og annetHva skal du lage?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sminkepunger, toalettmapper, puter og annetHva skal du lage?
Blir nok sminkemapper, toalettmapper, putetrekk o.l. leter enda etter noen kule ting og lage:Ser spennende ut
Hva skal du lage?
Lenge igjen til du er ferdig da?Yes er det i dag.
Blir mange fine gaver daBlir nok sminkemapper, toalettmapper, putetrekk o.l. leter enda etter noen kule ting og lage:
Det skjønner jeg, jeg har jo gått forbi deg I antall innleggTakkEr blitt helt frelst med denne synaskinen
![]()
Satser på detBlir mange fine gaver da![]()
Så det :O må skjerpe meg gittDet skjønner jeg, jeg har jo gått forbi deg I antall innlegg![]()
Hmm. Min svigers får mat deGjerne det
Til svigermor og onkler på 20-25 år.
Har du noen gode tips der?
Jeg oppdaga nå at jeg har satt på tineprogram i stedetEr likevel luksus! Jeg står og skrubber for harde livet for å få av belegg![]()
Hehe, hva skal du lage må da?Så det :O må skjerpe meg gitt![]()
Vurderer noe mat eller gavekort på opplevelse her.Hmm. Min svigers får mat de![]()
Mamma får vaskekluter laget fra en skjermabedrift og en fuktighetskrem hun har ønsket seg
Onkler, hmm. Alkohol eller gavekort på noe? Hva liker de å drive med?
Håper jo på det![]()
Sammen er vi dynamitt hele gjengen ;-)Hyggelig at du er med![]()
Hahahaha... ja, blir ikke så veldig rent av detJeg oppdaga nå at jeg har satt på tineprogram i stedet
Lurte på hvorfor det ikke hadde skjedd noe![]()
Med symaskinen tenker du? Det blir nok sminke og toalettmapper, og puter. Leter etter flere ting å prøve meg påHehe, hva skal du lage må da?![]()
Hjemmelaget pizza herHva skal dere ha til middag idag da?her blir det hamburger
![]()
Mamma har invitert på hjemmelaget lapskaus gleder megHva skal dere ha til middag idag da?her blir det hamburger
![]()
Ferdig 16.15Lenge igjen til du er ferdig da?
Åh, det hørtes godt ut da. Hva har dere på?Hjemmelaget pizza her![]()