Har vært greit her nåHar hatt litt fart nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært greit her nåHar hatt litt fart nå da![]()
Ja virker sånnJa, men det er jo en del rundtom nå i kveld virker det som
Jobber du i helsevesenet?Ja jeg sitter på jobbog blir desverre snart opptatt...
Men jeg dytter inn det jeg klarer![]()
Ja virker sånn![]()
For å nå 1818, ja, men jeg må nå 2.000 akkurat ellers så blir det ikke rundtDa er du jo godt i rute for målet da![]()
Nei, hun er tollerJobber du i helsevesenet?![]()
Ja da skjønner jeg det er best med en natt aleneJo er det men jeg sover så utrolig dårlig og med vond rygg så hadde jeg trengt en natt hvor jeg kunne ligget litt mer normalt. Men koselig å ha han i armkroken
Det er koselig å se det her skjønner duHihi...fort gjort at jeg da stikker innom![]()
For å nå 1818, ja, men jeg må nå 2.000 akkurat ellers så blir det ikke rundt![]()
Nei, hun er toller
God kveldGod kveld jenterikke vært her på noen dager ! Har ikke hatt energien
Håper du får en fin nattNei nå sier jeg natta. Håper på noen timers søvn slik jeg orker trening i morgen tidlig
![]()
Skjønner ikke hva du mener med detKanskje fordi du er her![]()
Åja! Tenkte nattevakt; det må jo være helsevesenet, men neidaNei, hun er toller
Ah! Skal følge med!For dem som evt da altså holder ut lenger enn meg og vil holde oversikten selv (musemor skal legge seg!!!!!)
Vis vedlegget 142068
det gule der skal være 40 055 for at vi har 7000. Oppdaters ganske nøyaktig hvert 10. minutt
Du legger deg ikke nå?For dem som evt da altså holder ut lenger enn meg og vil holde oversikten selv (musemor skal legge seg!!!!!)
Vis vedlegget 142068
det gule der skal være 40 055 for at vi har 7000. Oppdaters ganske nøyaktig hvert 10. minutt
Bare å gi gass vi som ikke skal sove daMed et tempoet som er nå så har jeg det, ja.
1.734 igjen nå
Åja! Tenkte nattevakt; det må jo være helsevesenet, men neida![]()
Jeg er i seng, men mannen er på do, og lille U er ved å våkne.Og du skuille legge deg!
Ah! Skal følge med!takk!