Det hjelper jo påHar prøvd å få til litt![]()
Rolig på jobb så langt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hjelper jo påHar prøvd å få til litt![]()
Gøy å skravle da, men ganske sliten nåfint, du må prioritere deg selv!
26 255 var totalen din nåJa, greit for dem som holder oversikt
Jeg har ingen anelse på hva jeg har og er for trøtt til å sjekke![]()
Hihi...det tenker jeg går veldig fintJa... det ble 6 på rad tidligere her...jeg trodde det var meg liv i tråden så jeg sjekket ikke på slutten, svart bare i tråden..
![]()
Takk for oppdatering26 255 var totalen din nå
At jeg altså sikter mot en rundt toalt er egentlig bre for å jage meg til å skrive noen til, ikke noe annet enn det.
Ikke lett det derJa ikke lett å være liten. Han sliter litt med å klare å finne den dype søvnen tror jeg
Prøver så godt jeg kanSå bra, da kan du hjelpe oss med å nå 7.000
Med dette innlegget har jeg totalt 35.406 innlegg.Det har vel du ja
Får håpe jeg ikke er så langt unna selv![]()
Du får skravle frem til midnatt daPrøver så godt jeg kan![]()
Du er gal altså?!Brownie, men hapå. På en tirsdag![]()
Er så glad for at dere har full kontroll!1100 er bedre enn 1300. Men 8100 er nok liekvel mer enn vi klarer i dag, jeg kan dog legge den 8134 som total inn på regneakret mitt, så ser jeg hva vi mangler på det også![]()
Du er jo egentlig vel så oppdatert på tallene som meg
Hørtes ut som den beste planenSkal bare prøve å bli frisk
Hahaha.. ja, da er hun jo godt vant![]()
Fordi da slipper duEr så glad for at dere har full kontroll!![]()
Sånn går det når jeg henger etter![]()
Jeg står for hårklippTenk så kjedelig, og upraktisk, om alle likte det samme og var gode på det samme.
HVem skulle da repaert bilen min, klippet håret mitt og alle disse tingene som krever kunnskaper langt utenfor min rekkevidde?
Er så glad for at dere har full kontroll!![]()
Fordi da slipper du![]()
Da er du jo godt i rute for målet daMed dette innlegget har jeg totalt 35.406 innlegg.
Siden jeg avslutter måneden på et rundt tall vil det si at for denne måneden har jeg 1.406 innlegg
Da gikk tempoet ned![]()
Jeg ble sittende å diskutere hus og julegaver med mannen.Men vi får nå se når den neste kommer, da er det to timer igjen.
Jeg tror ikke vi klarer det, men jeg trpr vi kommer nærmere i alle fall