Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det ikke, men som med alt annet.Er vel ikke mindre kalorier av den grunn![]()
Spent på hvordan hun vil reagere på en baby i hus i januar?![]()
Prøver på noen innlegg til her også først![]()
Hahaha.. ja, da er hun jo godt vantVel, det er 5. gangen hun gjennomgår den runden, så det er hun ganske så erfaren på. Eller 4. gangen da egentig.
Det er opprinnelig hunden som svigerfar skaffet dengang han og svigermor fortsatt var gift, den ble med ham på flyttelasset (etterhvert i alle fall) da de slikte lag. Svigerfr fikk to barn med sin nye flamme, før det viste seg at den yngste ikke tålte hund, og hun fyttet til oss da jeg var nygravid med lillesøster, så at vi fikk eldste har hun jo ikke fått med seg som baby, men et nytt barn i livet fikk hun da. Og altså så fikk vi lillesøster 7 mnd etter at hun flyttet til oss, så hun takler nok en til helt fint. Ei rolig g lat gammel dame dette her
Jeg vet det
HurraJippi, da har jeg passert 1.400 innlegg denne måneden
Ja, greit for dem som holder oversiktJeg tenkte liksom 45 300 som total var greit å sikte mot. Lett med runde tall
Tenker litt det samme selv, dessverre![]()
Har det akkurat vært oppdatering?Jippi, da har jeg passert 1.400 innlegg denne måneden
Skal bare ha litt og drikke så går jeg nedVi andre kan holde stand litt til, men du synes jeg skla legge deg så du blir frisk igjen.
(GJERNE skravle med meg på dagtid i morgen, det er av og til stille her når jeg endeig hr fri på dagen...)
Det høres lurt utSkal bare ha litt og drikke så går jeg ned
Syns det skjedde litt vel tidlig
Skal bare ha litt og drikke så går jeg ned
Nei, men jeg har som vanlig stålkontroll på mine egne innleggHar det akkurat vært oppdatering?![]()
Har prøvd å få til littFår bruke tida på litt skravling da![]()
Sånn går det når jeg henger etterHadde det vet du
Det har vel du jaNei, men jeg har som vanlig stålkontroll på mine egne innlegg
Er vel oppdatering om 10 minutter
Kult om vi hadde fått det til!Det virker gasnke lovende, bare rett over 2000 igjen. Og altså langt mer enn de to timene vi hadde igjen da vi hadde 2000 igjen i går, så om trykket holder seg oppe kan det kanskje gå?