Skravletråd Oktober

Spent på hvordan hun vil reagere på en baby i hus i januar? :)

Vel, det er 5. gangen hun gjennomgår den runden, så det er hun ganske så erfaren på. Eller 4. gangen da egentig.

Det er opprinnelig hunden som svigerfar skaffet dengang han og svigermor fortsatt var gift, den ble med ham på flyttelasset (etterhvert i alle fall) da de slikte lag. Svigerfr fikk to barn med sin nye flamme, før det viste seg at den yngste ikke tålte hund, og hun fyttet til oss da jeg var nygravid med lillesøster, så at vi fikk eldste har hun jo ikke fått med seg som baby, men et nytt barn i livet fikk hun da. Og altså så fikk vi lillesøster 7 mnd etter at hun flyttet til oss, så hun takler nok en til helt fint. Ei rolig g lat gammel dame dette her

Vel, det er 5. gangen hun gjennomgår den runden, så det er hun ganske så erfaren på. Eller 4. gangen da egentig.

Det er opprinnelig hunden som svigerfar skaffet dengang han og svigermor fortsatt var gift, den ble med ham på flyttelasset (etterhvert i alle fall) da de slikte lag. Svigerfr fikk to barn med sin nye flamme, før det viste seg at den yngste ikke tålte hund, og hun fyttet til oss da jeg var nygravid med lillesøster, så at vi fikk eldste har hun jo ikke fått med seg som baby, men et nytt barn i livet fikk hun da. Og altså så fikk vi lillesøster 7 mnd etter at hun flyttet til oss, så hun takler nok en til helt fint. Ei rolig g lat gammel dame dette her
Hahaha.. ja, da er hun jo godt vant :p

Jeg tenkte liksom 45 300 som total var greit å sikte mot. Lett med runde tall
Ja, greit for dem som holder oversikt :)
Jeg har ingen anelse på hva jeg har og er for trøtt til å sjekke :p

Syns det skjedde litt vel tidlig

Men om en var opp, var denne ned igjen, så tempoet faller, det gjør det. Klokka er over ti, men det er da nesten to timer igjen. 1300 innlegg... Det var 2300 for en time siden, så faktisk HOLDT 1000 i timen fra ni da! ånn ca i alle fall? Eller... nesten?

Men herfra og inn går det saktere

Det virker gasnke lovende, bare rett over 2000 igjen. Og altså langt mer enn de to timene vi hadde igjen da vi hadde 2000 igjen i går, så om trykket holder seg oppe kan det kanskje gå?
Kult om vi hadde fått det til!:D

Back
Topp