Tenker litt det samme selv, dessverre1403
Det går jo absolutt rett vei, og DØNN umulig er det jo ikke, men tvilsomt pga folk sin tendens til å nå begynne å legge seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker litt det samme selv, dessverre1403
Det går jo absolutt rett vei, og DØNN umulig er det jo ikke, men tvilsomt pga folk sin tendens til å nå begynne å legge seg
Det gjorde plutselig det :/Da gikk tempoet ned![]()
Er kanskje detJepp, men opp igjen på denne, litt tilfeldigheter kan det jo også være
Bare å jobbe på, jobbe på, jobbe på....Det gjorde plutselig det :/
Er syk, og kjenner jeg bør legge meg selvMen klokka er jo ti. Jeg kjenner på det selv, jeg begynner å bli trøtt.
Sleng på at lillejenta sprenger på i magen, så føles det fristende å legge seg egentlig.
Men jeg hadde en plan, som involverer innlegg til
God plan!Men klokka er jo ti. Jeg kjenner på det selv, jeg begynner å bli trøtt.
Sleng på at lillejenta sprenger på i magen, så føles det fristende å legge seg egentlig.
Men jeg hadde en plan, som involverer innlegg til
Er kanskje det
Ikke lenge til jeg tar turen på badet da..Bare å jobbe på, jobbe på, jobbe på....
Æsj, hørtes vondt utHmmm lurer på om jeg skal lage cookies med peanuttsmørfyll i også til i morgen![]()
Er syk, og kjenner jeg bør legge meg selv
Spent på hvordan hun vil reagere på en baby i hus i januar?Vi har en pincher.
Ei gammel dame på 12 år
Ikke lenge til jeg tar turen på badet da..
God plan!
Hørtes litt enklere utMannen dro på butikken. Litt enklere det![]()
Prøver på noen innlegg til her også førstIkke jeg heller, sansynligvis. Men skravler i vei litt til
Jeg vet detDet bør du prioritere!
Er vel ikke mindre kalorier av den grunnSyns jeg du skal gjøre.
Er ganske raskt
Huff...håper formen retter seg snartSå bra. Jo her e del ok før å si det sånn. Formen e piss nå før tiden