Jeg hadde sjokoladekake til lunsj i dagBrownie, men hapå. På en tirsdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde sjokoladekake til lunsj i dagBrownie, men hapå. På en tirsdag![]()
Nå har jeg hentet megHar vel hentet deg nå?
Det er bra du holder styr på detJeg liker å dille med tall, så dette er bare gøy det.
Også lurer jeg på om musemor er enig i min antagelse om at stat oppdateres hvert 10. minutt? Jeg har ikke sjekka bevisst lenge nok til å være sikker, bare en vag antagrlse.
Har vurdert å laste den ned. Bare ikke kommet så langtDet er en flott app, passet supert på tuppa her i huset. For å se hvordan hun lå an i forhold til sprangene og humør
Kanskje fordi du er herGanske stille her nå jahvordan gjettet du det?
![]()
Problemet er hvis jeg våkner på natta, da er det vanskelig å få sove igjen. Spesielt når jeg våknet med hodepine. Da hadde jeg sovet litt under 5 timer :/Det er slett ikke bra nei, nok søvn er viktig. Jeg bre merker at jeg er trøtt i dag
Huff, det høres ikke noe behagelig ut :/ når er terminen din igjen?Bekkent er ikke så ille.
Såpass hoven nedentil at det kjennes ut som om hodet befinner seg i trusa mi, og det jeg først lurte på om var kynnere, men etterhvert fant ut at er mer det at huden og livmora strammes av ungen som stnger mot, og kjennes øm og vond som følge av at det har hun drevet mye med, nesten som blåmerker fra innsiden.
Formen er ikke helt i knall,og når har jeg somlet en halvtime med å spise fra jeg først sa jeg skulle, og straffen er..... halsbrann.
Det var på tideNå har jeg hentet meg![]()
Med et tempoet som er nå så har jeg det, ja.Tja, har du troen??![]()
JaMå nesten få slippe det
Jeg ordner med det i morgen![]()
Håper du får sove. God nattNei nå sier jeg natta. Håper på noen timers søvn slik jeg orker trening i morgen tidlig
![]()
God nattNei nå sier jeg natta. Håper på noen timers søvn slik jeg orker trening i morgen tidlig
![]()
Okei da, da er det litt lovJeg hadde sjokoladekake til lunsj i dag![]()
Har ikke tid til noe ekstra nå, alt for sent ogsåJakanskje litt sent å begynne med noe nå, dessuten så må du jo skravle
![]()
Huff, det høres ikke noe behagelig ut :/ når er terminen din igjen?
Du må gå å spise nå!
Oi, det har gått relativt fort her nåMed et tempoet som er nå så har jeg det, ja.
1.734 igjen nå
Det gjorde det her ogsåDet var faktisk detSmakte fortreffelig da
![]()