Skravletråd Oktober

Problemet er hvis jeg våkner på natta, da er det vanskelig å få sove igjen. Spesielt når jeg våknet med hodepine. Da hadde jeg sovet litt under 5 timer :/

Det er ikek noe stas nei. Normalt sett sovner jeg heldigvis fort når jeg våkner. For min definisjon av "har sovet godt i natt" er "husker ikke at jeg har vært våken mer enn 3, aknskje 4 ganger"

Det er ikek noe stas nei. Normalt sett sovner jeg heldigvis fort når jeg våkner. For min definisjon av "har sovet godt i natt" er "husker ikke at jeg har vært våken mer enn 3, aknskje 4 ganger"
Jeg er jo våken hver natt her også, men er en fordel når jeg sovner med en gang igjen. Ellers blir det sjelden en god natt :/ De beste nettene er når jeg en sjelden gang ikke har våknet i løpet av natta :)

Jeg er jo våken hver natt her også, men er en fordel når jeg sovner med en gang igjen. Ellers blir det sjelden en god natt :/ De beste nettene er når jeg en sjelden gang ikke har våknet i løpet av natta :)

Ja, blir man liggende våken er det ingen god natt

Melk er faktisk veldig veldig godt:D Kan ikke skjønne at jeg ikke likte det da jeg var mindre:-O
Drikker ikke så veldig mye av det egentlig, men nå må jeg ha det:)

Fanabasert forumbruk er bra i dette tempoet forresten. Åpner alle ny varsler i ny fane, svarer, lukker, neste, neste, neste, og så oppdatrerer jeg abbonerte tråder, ser om de ter noe der jeg vil innom før ejg altså igje åpner alle de nye varslene.... det er mye å holde stur på

Og nå må jeg snaret spise

Back
Topp