Det er bra du holder styr på detsyns du/dere skal ha skryt
![]()
Det er jo mest gøy da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra du holder styr på detsyns du/dere skal ha skryt
![]()
NattaNei nå sier jeg natta. Håper på noen timers søvn slik jeg orker trening i morgen tidlig
![]()
Men ikke akkurat nå.Da må du handle mer egg![]()
Det kan jo gå hvis tempo holder seg en stund tilMed et tempoet som er nå så har jeg det, ja.
1.734 igjen nå
Ja takk begge deler.Hva da? Kaka eller gele?![]()
Problemet er hvis jeg våkner på natta, da er det vanskelig å få sove igjen. Spesielt når jeg våknet med hodepine. Da hadde jeg sovet litt under 5 timer :/
Det høres lovende utOi, det har gått relativt fort her nå
Det er vel feil å si at det går fort også. Håper plagene dine ikke blir noe verreterminen er 10. januar, så det er ei stund igjen enda.
Jippi, der var en til å prate medGod kveld jenterikke vært her på noen dager ! Har ikke hatt energien
Likså greit, hadde du vært naboen min kunne du fått litt kake av megHar ikke tid til noe ekstra nå, alt for sent også![]()
Melk er faktisk veldig veldig godtDet gjorde det her også![]()
Jeg er jo våken hver natt her også, men er en fordel når jeg sovner med en gang igjen. Ellers blir det sjelden en god natt :/ De beste nettene er når jeg en sjelden gang ikke har våknet i løpet av nattaDet er ikek noe stas nei. Normalt sett sovner jeg heldigvis fort når jeg våkner. For min definisjon av "har sovet godt i natt" er "husker ikke at jeg har vært våken mer enn 3, aknskje 4 ganger"
Er akkurat det det gjørOi, det har gått relativt fort her nå
Det er braDet er jo mest gøy da
Jeg er jo våken hver natt her også, men er en fordel når jeg sovner med en gang igjen. Ellers blir det sjelden en god natt :/ De beste nettene er når jeg en sjelden gang ikke har våknet i løpet av natta![]()
Du får sende i posten daLikså greit, hadde du vært naboen min kunne du fått litt kake av meg)
Er litt det jeg også tenker..Det kan jo gå hvis tempo holder seg en stund til![]()
Sånn som gubbis daJa takk begge deler.
Ostekake med gele oppå![]()
Drikker ikke så veldig mye av det egentlig, men nå må jeg ha detMelk er faktisk veldig veldig godtKan ikke skjønne at jeg ikke likte det da jeg var mindre:-O