Bah, kjenner motivasjonen blir litt borte...1600 nå, men bare en time å ta det på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bah, kjenner motivasjonen blir litt borte...1600 nå, men bare en time å ta det på
Det skjønner jeg godtHehe, jeg kjenner at jeg holder desverre ikke ut så mye lenger selv. ..
Vi vet ikkeDet blir lillesøster her
Enn der?
Det går jo ikkeEnig.
Shit altså.
Og i morgen kveld er jeg borte...
Tviler på at det har noe å si, er det idet hele tatt vits i flere utfordringer når poenget var at vi måtte bestå de fire første for å få den første?Enig.
Shit altså.
Og i morgen kveld er jeg borte...
Vel fortjent.absolutt. Men egentlig brukes tiden straks på å sove
Det blir helt sikkert braFår se hvor vellykket det blir først![]()
Det høres bra utJobber med saken ;-)
Den får holde seg på plass til midnattJo takk![]()
Nei Nei, ikke endaBare en time igjen. Minner meg på at jeg skulle sove nå![]()
Flaks for oss ;-)Mottattskal kike på den før jeg sovner hvertfall. Jeg som egentlig hadde planer om å ha sovet en god stund allerede. Sånn kan det gå
![]()
Ja det er det instinktet da... Kjenner det jeg ogDet har du rett i, jeg har bare et litt sykt konkurranseinnstinkt når jeg utfordres...
Næh, hva er det for slags trøttinger jeg skravler med daHehe, jeg kjenner at jeg holder desverre ikke ut så mye lenger selv. ..
Jeg går for heks eller noe lignendeDet blir helt sikkert bra
Hva skal det være da?
Ja får da være måte på liksomNei; jeg burde ha visst bedre...![]()
Må sitte på to forskjellige brett daHaha, hadde tatt seg utmye jobb å logge inn å ut da..
![]()
Kommet meg I senga da.. får til noen få innlegg til.Det skjønner jeg godt![]()
Ja kan virke sånn...Synes det er flere som er borte. Mange som er veldig travel for tida..
HeheNæh, hva er det for slags trøttinger jeg skravler med da![]()