FrøkenElfie
Elsker forumet
Ja, crazy er bra. Så har vi noe god underholdning når vi våkner i morgenHaha, ja da kan det bli moro![]()
Må finne en crazy personlighet da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, crazy er bra. Så har vi noe god underholdning når vi våkner i morgenHaha, ja da kan det bli moro![]()
Må finne en crazy personlighet da![]()
Ja, det blir ganske liktSå kjekt da. Blir nesten samme aldersforskjell som mine. Spennende å se der og da, hvordan storesøster reagerer![]()
Takk og lov for halsbrannGjør nok det kjenner jeg. Halsbrannen meldte sin ankomst og, og klarer ikke sovne når den brenner for fullt![]()
34 199Hvor mange innlegg må stå på statistikken for at vi skal ha nådd målet?
Det skulle vi helt klartSkulle hatt RonjaR innom fra jobb nå før midnatt!!
Tviler jeg på...Lov å håpe, men ER det sånt tempo rundtom?
Finnes da noen som holder ut lengre enn meg her inne da
Skravle med seg selv er både kjedelig og ulovlig![]()
![]()
Ja la oss rope på RonjaSkulle hatt RonjaR innom fra jobb nå før midnatt!!
Tviler jeg på...
Det hørtes jo spennende utSkjørt ja lager et skjørt av masse tyll jeg skal ha på meg på halloween. Tidenes dyreste kostyme til opplysning![]()
Vi får bare skravle på. Oversikt får være oversikt..Bra fart her inne akurat nå da i det minste. Men jeg skal egentlig legge meg nå.
Da slutter jeg å egentig å holder oversikt.... for selv om jeg skravler fra mobilen og kan sjekke stat fra mpbilen og har kalkulator på movbilen, så er det å taste inn i et regneark jeg har klart mye enklere, mildt sagt.
1600 nå, men bare en time å ta det påWow!! Ja det skal vi klare ;-)
Ja, det er det helt klart. Har kommet seg i kveld daSkravle med seg selv er ikke noe nei, men her er da noen å skravle med
Hehe, er vel ikke så lett å forestille seg for de små.Ja, det blir ganske likt
Hun gleder seg veldig nå og venter på babyen, men vi får se om det blir like spennende når det skjer![]()
Vi får bare skravle på. Oversikt får være oversikt..
Mye bedre å bruke tida på å skravle enn å regne via mobilen ;-)
Jo takkTakk og lov for halsbrann![]()
Kom i grevens tid ;-)![]()
Bare en time igjen. Minner meg på at jeg skulle sove nå1600 nå, men bare en time å ta det på
Ja da er der da liv...1700
ned ca 100 fpr hver gang det kommer oppdaterte tall.... det er da noe liv rindtomkring....
Mottatt34 199
-si 35 000 da, for enkelhets/sikkerhets skyld
Ja 28 935 000 altså
Hun vil jo stadig at babyen skal komme ut, men vet at den kommer nærmere julHehe, er vel ikke så lett å forestille seg for de små.min har akkurat begynt å godta at mamma faktisk har en baby i magen
![]()