Aiai, kan ikke holde på med sånt når det er utfordring på gangDet ble en helkveld uten skravling for min del.. jeg ble sittende og sy på skjørtet mitt.. og lage mat..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aiai, kan ikke holde på med sånt når det er utfordring på gangDet ble en helkveld uten skravling for min del.. jeg ble sittende og sy på skjørtet mitt.. og lage mat..
Ja det må du.ja, jeg må det, så nå logger jeg straks av pc. Jeg rett og slett må bare sove snart.
Men men.Ja, smittsomt er det også, i tillegg til at det er leggetid
Helt klart! Litt utfordringer i starten sikkert, og så går det seg nok tilHun vil jo stadig at babyen skal komme ut, men vet at den kommer nærmere jul
Uansett så blir det nok koselig
De får nok mye glede av hverandre
Får se hvor vellykket det blir førstDet hørtes jo spennende ut
Du får vise bilde når du er ferdig da![]()
Gjør så godt jeg kantror ikke du trenger tenke på det, nei
Bare på... velig mange innlegg
Jobber med saken ;-)Dere får holde tempo oppe![]()
Men men.
Godt det ikke er avgjørende i livet ;-)
Hehe, jeg kjenner at jeg holder desverre ikke ut så mye lenger selv. ..Finnes da noen som holder ut lengre enn meg her inne da
Skravle med seg selv er både kjedelig og ulovlig![]()
![]()
Ikke hvis man lager seg en ekstra profil med en crazy personlighetDa får jeg skravle med meg selv da.. Nei det var visst spamming det![]()
Haha, litt å svare på da iallefallJa, crazy er bra. Så har vi noe god underholdning når vi våkner i morgen![]()
Og hvor er det blitt av Lolo??? Hun er jo helt borte :-oDet skulle vi helt klart![]()
Nei; jeg burde ha visst bedre...Aiai, kan ikke holde på med sånt når det er utfordring på gang![]()
Men om vi skal ende på 35000, så sier min statistikk at det mangler nesten 2300 ???1600 nå, men bare en time å ta det på
Det blir lillesøster herHelt klart! Litt utfordringer i starten sikkert, og så går det seg nok tilvet du om det blir lillesøster eller lillebror?
Rooooooooonnnnnnnnnnnjjjjjjaaaaaaaaa!!!!!!!!! :-DJa la oss rope på Ronja![]()
Haha, hadde tatt seg utIkke hvis man lager seg en ekstra profil med en crazy personlighet![]()
Enig.Jeg også, tipper vi kommer til å komme over 6000, men markant under 7000
Synes det er flere som er borte. Mange som er veldig travel for tida..Og hvor er det blitt av Lolo??? Hun er jo helt borte :-o
Jeg vil også! ROOOOOONNJA !!!!Rooooooooonnnnnnnnnnnjjjjjjaaaaaaaaa!!!!!!!!! :-D