Rekker nok noen innlegg før øyelokkene blir for tungeHvordan skjørt lager du?
Skravle litt før du tar kvelden da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rekker nok noen innlegg før øyelokkene blir for tungeHvordan skjørt lager du?
Bra det er nok tråder. Da trenger jeg ikke tenke på det ;-)Nok tråder, 1900 innlegg til. Klokka går for fort for de innleggene![]()
Ja det kan hjelpe ;-)Hvis du og klatremus holder koken så kan det hjelpe på![]()
Det høres bra utRekker nok noen innlegg før øyelokkene blir for tunge![]()
Er et stykke igjen å gå da :/ domt jeg ikke fikk tatt min del av kaka i dag da...
Har du mange barn?Ja, det blir veldig spennende![]()
Dere får holde tempo oppeJa det kan hjelpe ;-)
Bra det er nok tråder. Da trenger jeg ikke tenke på det ;-)
Jeg har ei på 2,5 og venter nr 2 i desemberHar du mange barn?
Du har vært flink! syns du fortjener å sove ei god nattJeg trpr jeg har tatt min del i kveld, men det er jo altfor mye for en person å ta da, og det er ikke mange nok som skrier nok. sånn er oktover i år, av uviss grunn
Da får jeg skravle med meg selv da.. Nei det var visst spamming detDet høres bra ut
Tror ikke det blir mye mer fra min side. Utrolig trøtt nå..
Haha, ja da kan det bli moroHehe ja, det tror jeg nok. Med mindre du skaffer deg en ekstra personlighet og. Da kan det jo bli rimelig interessant![]()
Skjørt ja lager et skjørt av masse tyll jeg skal ha på meg på halloween. Tidenes dyreste kostyme til opplysningHvordan skjørt lager du?
Jeg skriver også mer :-oVeldoig rart, synes jeg
Jeg skrvier omtrnt som normalt, kanskje til og mer med.... men de er liksom stille overalt
Hvor mange innlegg må stå på statistikken for at vi skal ha nådd målet?Jeg trpr jeg har tatt min del i kveld, men det er jo altfor mye for en person å ta da, og det er ikke mange nok som skrier nok. sånn er oktover i år, av uviss grunn
All hjelp er god hjelp ;-)Prøver så godt jeg kan så lenge øynene er åpne. Etter det kan jeg ikke garantere noe![]()
Wow!! Ja det skal vi klare ;-)Men hey, "bare" 1800 igjen!
Finnes da noen som holder ut lengre enn meg her inne daDa får jeg skravle med meg selv da.. Nei det var visst spamming det![]()
Nå er det vel enda færreWow!! Ja det skal vi klare ;-)
Så kjekt da. Blir nesten samme aldersforskjell som mine. Spennende å se der og da, hvordan storesøster reagererJeg har ei på 2,5 og venter nr 2 i desember![]()
Går fremover da
Satse på at flere titter innom her også, helst nå![]()
Heldigvis ikke en stakkar som må skrive alle...
Skulle hatt RonjaR innom fra jobb nå før midnatt!!"Bare" 20 i minuttet det![]()