Nå skal jeg finne senga i hvert fall. Får håpe vi ikke prates i natt da!Det er det, men jeg prøver å fokusere på de gode tidene.
Dersom jeg blir redd for å legge meg blir det verre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal jeg finne senga i hvert fall. Får håpe vi ikke prates i natt da!Det er det, men jeg prøver å fokusere på de gode tidene.
Dersom jeg blir redd for å legge meg blir det verre
Får bare holde ut, når man vet hva som venterDet er det! Blir vel melk og lovehearts i løpet av natta og. Kan vel ikke klage, det kommer jo noe godt ut av det til slutt, etter fødsel![]()
Det høres jo bra utStartet et par jeg nå![]()
Må jo prøve å gjør min delDet høres jo bra ut![]()
Startet et par jeg nå![]()
Bra at vi er flere som gjør detMå jo prøve å gjør min del![]()
Ja det hjelper å ha noe i venteFår bare holde ut, når man vet hva som venter
Når har du termin?
De har ASX og vi a har Ford mondeoHvilken bil snakker dere om?
Min samboer er 188 og er ganske bred og, men har veldig god plass i i Ford S-max ;-)
Tilogmed i baksetet mellom en beltestol og et besafesete ;-)
Ja, det går nok veldig fortJa det hjelper å ha noe i ventehar termin 8.januar, så en liten stund igjen. Men går nok fort
![]()
Nå skal jeg finne senga i hvert fall. Får håpe vi ikke prates i natt da!![]()
Og det er snilt av deg ;-)Spisebordet er fint det.
Og at jeg ikke allerede sover skyldes adrenalin som har lyst å skrive 2000 innlegg....
Har ei jente på 2. Så spent på hvordan hun vil reagere på noen å dele oppmerksomheten medJa, det går nok veldig fort
Har du barn fra før?
Hvordan skjørt lager du?Det ble en helkveld uten skravling for min del.. jeg ble sittende og sy på skjørtet mitt.. og lage mat..
Ja det sprer seg desverre...Jepp, det er det. Selv om det er en del som skravler videre, så er det mange som legger seg, og da dabber det av rundtomkring
Og det er snilt av deg ;-)
Men tenk på deg selv og ;-)
Er et stykke igjen å gå da :/ domt jeg ikke fikk tatt min del av kaka i dag da...Men hey, "bare" 1800 igjen!
Ja, det blir veldig spennendeHar ei jente på 2. Så spent på hvordan hun vil reagere på noen å dele oppmerksomheten med![]()
Ja det sprer seg desverre...
Stilner det så logger flere av :-(