Skravletråd Oktober

2100 innlegg og 12 nye tråder til ? Litt vel mange innlegg, er jeg redd...
Det hørtes veldig mye ut synes jeg også. Da må vi ha mange nattskravlere :p

Vi får se... men det virker litt vel mye å få til på døgnets to siste timer, er jeg redd

Stryke allerede på FØRSTE dag av ei uke med utfordringer vi må klare, det er ikke bra, da er det jo ikke vits med resten :(
Nei den er lei... De burde kanskje senke kravet bittelitt når de har sett hva vi har klart de siste ukene..

Søler du like mye som ungene???

Tja, om jeg skal balansere skålen i fanget med pc under så.... not good. Bedre å ta med pc til spisebordet.

Maten er spist, og her sitter jeg, for når jeg går herfra skal jeg gå på badet og så legger jeg meg. Småskravler fra mobilen, men ikke nok til de 2000

Nei den er lei... De burde kanskje senke kravet bittelitt når de har sett hva vi har klart de siste ukene..

Vi har jo rett og slett ikke klart 7000 en eneste dag i oktober tror jeg, så det var oprimistisk, Jeg hadde håpet etter over 5000 i går, men det ser ikke slik ut nei. Mandag nesten like laber som søndag? Helga er ifølge Tamara vanligvis roligere enn ukedagene

Nja, er så mange nye folk med hele tiden at det er vanskelig å følge med både på det og på dere samtidig :-P
Ikke så lett da nei :p
Er en sånn serie der det er greit å følge med litt;)
Mange nye her også i starten på sesong 2.

Det hørtes veldig mye ut synes jeg også. Da må vi ha mange nattskravlere :p

Ja... veldig mange. Aktive. I mange tråder på mange forum. Ikke bare her.

Ja... veldig mange. Aktive. I mange tråder på mange forum. Ikke bare her.
Ja, selvfølgelig over hele forumet. Ser ikke veldig lyst ut :/

Back
Topp