FrøkenElfie
Elsker forumet
NeiIkke lenge igjen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiIkke lenge igjen nå
Det hørtes veldig mye ut synes jeg også. Da må vi ha mange nattskravlere2100 innlegg og 12 nye tråder til ? Litt vel mange innlegg, er jeg redd...
Nei det går ikke :/Vi får se... men det virker litt vel mye å få til på døgnets to siste timer, er jeg redd
Stryke allerede på FØRSTE dag av ei uke med utfordringer vi må klare, det er ikke bra, da er det jo ikke vits med resten![]()
Ja, jeg så detHar svart![]()
Nei den er lei... De burde kanskje senke kravet bittelitt når de har sett hva vi har klart de siste ukene..Vi får se... men det virker litt vel mye å få til på døgnets to siste timer, er jeg redd
Stryke allerede på FØRSTE dag av ei uke med utfordringer vi må klare, det er ikke bra, da er det jo ikke vits med resten![]()
Søler du like mye som ungene???
En profil i hver hånd daVi er i samme båt![]()
Får nok ikke skravlet med meg selv jeg heller.
Får lage meg en ekstra profil og snakke med meg selv![]()
HAHA, det var det hvertfall![]()
Nei det er ikke noe godtJeg kan ikke spise noe av det, men... brie savner jeg ikke![]()
Nei den er lei... De burde kanskje senke kravet bittelitt når de har sett hva vi har klart de siste ukene..
Ikke så lett da neiNja, er så mange nye folk med hele tiden at det er vanskelig å følge med både på det og på dere samtidig![]()
Det hørtes veldig mye ut synes jeg også. Da må vi ha mange nattskravlere![]()
Jeg elsker natta, men å sove daHahah![]()
Jeg elsker natta ;-)
Bare jeg slipper å jobbe ;-)
I'l fix ;-)Er nok ikke her ved midnatt i kveld. Men det ordner klatremus![]()
Jeg klarer ikke sånne oster jeg :-oVar ikke så veldig begeistret for de jeg heller inntil etter vi fikk lille U.
Nå elsker jeg det
Nei det er ikke noe godt![]()
Ja, selvfølgelig over hele forumet. Ser ikke veldig lyst ut :/Ja... veldig mange. Aktive. I mange tråder på mange forum. Ikke bare her.
Nei det går ikke :/
Var ikke så veldig begeistret for de jeg heller inntil etter vi fikk lille U.
Nå elsker jeg det
Er ennå positiv jegVeldig, veldig dumt