Ja... Tydelig at de får et slags manus de må forholde seg til...Ja, husker jeg syns det var spennende når det kom, men så bare forandret det seg mer og mer..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja... Tydelig at de får et slags manus de må forholde seg til...Ja, husker jeg syns det var spennende når det kom, men så bare forandret det seg mer og mer..
Hahahaha, er jeg sååååå natteravnKanskje klatremus er her?![]()
Mer enn mange av oss andreHahahaha, er jeg sååååå natteravn![]()
LOL, hva syns du om den episoden?Jepp![]()
Programmet med mennene![]()
Måtte bare se en episode fordi jeg hadde sett reklamen og lurte på hva slags folk som meldte seg på![]()
Så bra. Det lover godtEr fremdeles ganske forkjølet.
Litt bedre enn i går kveld og i morges da![]()
Høres ut som en god plan![]()
Ja, men det går stadig nedover, det gjør det altså.
Men tiden går også da
Det bør sånnsett ikke mangle mer enn max 2000 om fem minutter, og det tror jeg at det kommer til å gjøre.
Antallet tråder ser det ut til at går greit, mangler bare noen få
Haha, ja jeg er vel det skal jeg ta 2400 innleggKnall, da er du her ved midtnatt også tenker jeg![]()
Ja det er Lurt. Håper det retter seg og at det ikke blir noe merEldste har blitt plaget litt på skolen og jeg ville ta det opp før det gikk så langt som mobbing
Fått inn noen i kveld jeg og, men garantert ikke mange nok..Jeg har da tatt 13 i alle fall siden jeg sjekka totalen min.
12 på generelt eller 12 på forumet?2100 innlegg og 12 nye tråder til ? Litt vel mange innlegg, er jeg redd...
Jepp, og i morgen skal jeg være tipp toppSå bra. Det lover godt![]()
Har svartVi får se om hun svarer selv![]()
Hele forumet12 på generelt eller 12 på forumet?
Eller spise i sofaenDet er han. Nå lufter han hunden, så jeg bør vel bevege meg over til spisebordet før han er tilbake...
Det skal vel gå bra?Hele forumet
Hahahaha, ja var skikkelig skuffa i gårLover å ikke være for rask i kveld
Sover nok lenge før den tid. Har allerede funnet senga![]()
Nja, er så mange nye folk med hele tiden at det er vanskelig å følge med både på det og på dere samtidigDere er nok på 3 ja
Sesong 2 ser jeg på netflix
Er 3 bra?
HahahMer enn mange av oss andre![]()
Jeg har ingen sjanser der![]()