Ja det er heftige sakerVi må i alle fall ha en goooood del før midtnatt i dag.
Som i to og et halvt tusen innlegg på 2,5 timer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er heftige sakerVi må i alle fall ha en goooood del før midtnatt i dag.
Som i to og et halvt tusen innlegg på 2,5 timer.
Kanskje klatremus er her?![]()
Hahah, jeg tar demJeg gir meg også lenge før det, men får gjøre en innsats så lenge jeg sitter her.... tar jeg de 50, så tar noen andre de 2400?![]()
Er fremdeles ganske forkjølet.Det var da enda godt.
Hvordan er formen nå?
Ja, men det går stadig nedover, det gjør det altså.Ja det er heftige saker![]()
Hahah, jeg tar dem![]()
Hahaha, han er da omtenksom da ;-)Der var han allerede gitt... "klokka er over halv ti, begynner du å tenke på kveldsmaten din?"
Eldste har blitt plaget litt på skolen og jeg ville ta det opp før det gikk så langt som mobbingSå bra. Vanlig samtale?
Vi får se om hun svarer selvKanskje? Jeg vet ikke
Hahaha, han er da omtenksom da ;-)
Vi får se om hun svarer selv![]()
Hvor startet totalen i dag?Jeg har da tatt 13 i alle fall siden jeg sjekka totalen min.
Skal se hva jeg får Gjort i kveld ;-)Bare tallet være Elfie som ga meg stat ved midtnatt. Jeg trenger at noen gir meg stat ved midtnatt for å ha oversikten. Dvs, om Tamara gir oss fasiten for i dag kan jeg regne ut hva det var ved nidtnatt og slik ha oversikt i morgen også
Det er dog bare et uoffisielt estimat da
Har ikke tatt noen flere jeg heller :/Jeg har da tatt 13 i alle fall siden jeg sjekka totalen min.
Er vel på sesong 3 vi da... Eller er det sesong to som går på tv nå?Her er det også broen
Akkurat begynt på sesong 2.
Høres ut som en god planJa.... får vel det. Jeg lager meg mat jeg nå, så sjekker jeg stat ved to timer igjen av døgnet ca, og ser hvprdan det ser ut...
Lover å ikke være for rask i kveldSkal se hva jeg får Gjort i kveld ;-)
Satt klar i går og, men elfie var for rask ;-)
Dere er nok på 3 jaEr vel på sesong 3 vi da... Eller er det sesong to som går på tv nå?
JeppJaHar du sett på noen gang?