Skravletråd Oktober

Hahahaha, er jeg sååååå natteravn :p

Ikke vet jeg, jeg sover på den tiden.

Men Elfie er her enda også, hun har gitt meg statt ved midtnatt to ganger på rad nå. Og utfra det har jeg ganske god kontroll på innlegg og tråder, tror jeg. (dog må jeg ha tastet feil ved sist regnestykke, for det gikk fra å mangle 8 til å mange 12 tråder. Med mindre mange tråder var slettet har jeg trolig bare byttet om på et par tall)

12 nye tråder går lett. :D starta en del nettopp nå :) på diverse forum. Kanskje litt værre med 2100 innlegg :(

Ja, 12 tråder er ikke problemet, de to tusen innleggene Klatremus sa hun skulle ta seg av er problemet, jeg tror hun trenger mer hjelp enn hun kommer til å få....

Jeg har forresten bare tatt 21 av de 50 jeg sa jeg skulle ta meg av da hun skulle ta de resterende 2400...

Mange terminforum og tråder som popper opp

Vi får se... men det virker litt vel mye å få til på døgnets to siste timer, er jeg redd

Stryke allerede på FØRSTE dag av ei uke med utfordringer vi må klare, det er ikke bra, da er det jo ikke vits med resten :(

Ikke vet jeg, jeg sover på den tiden.

Men Elfie er her enda også, hun har gitt meg statt ved midtnatt to ganger på rad nå. Og utfra det har jeg ganske god kontroll på innlegg og tråder, tror jeg. (dog må jeg ha tastet feil ved sist regnestykke, for det gikk fra å mangle 8 til å mange 12 tråder. Med mindre mange tråder var slettet har jeg trolig bare byttet om på et par tall)
Er nok ikke her ved midnatt i kveld. Men det ordner klatremus :D

Back
Topp