Vi får håpe det.Det skal vel gå bra?
Men det pleier å begynne å dabbe av rundt nå for natten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får håpe det.Det skal vel gå bra?
12 nye tråder går lett.2100 innlegg og 12 nye tråder til ? Litt vel mange innlegg, er jeg redd...
Hahahaha, er jeg sååååå natteravn![]()
Var iallefall mye dingeldangel å se påLOL, hva syns du om den episoden?![]()
Eller spise i sofaen![]()
Åååå, fenalår, *sikle*Mmm...
Sitter og spiser brødskive med fenalår og brie![]()
12 nye tråder går lett.starta en del nettopp nå
på diverse forum. Kanskje litt værre med 2100 innlegg
![]()
Mange terminforum og tråder som popper oppVi får håpe det.
Men det pleier å begynne å dabbe av rundt nå for natten
Ja det kan være i meste laget dessverre...2100 innlegg og 12 nye tråder til ? Litt vel mange innlegg, er jeg redd...
Send litt fenalår hit. Brien kan du beholde selv;-)Mmm...
Sitter og spiser brødskive med fenalår og brie![]()
Mange terminforum og tråder som popper opp
Ikke lenge igjen nåÅååå, fenalår, *sikle*
HAHA, det var det hvertfallVar iallefall mye dingeldangel å se på![]()
![]()
Men så veldig mye mer enn det kan jeg ikke si det var![]()
Send litt fenalår hit. Brien kan du beholde selv;-)
Søler du like mye som ungene???Havregryn med melk spises ikke i sofaen, det er å be om gris
Jepp. Du har nok rett der dessverre...Ja, 12 tråder er ikke problemet, de to tusen innleggene Klatremus sa hun skulle ta seg av er problemet, jeg tror hun trenger mer hjelp enn hun kommer til å få....
Er nok ikke her ved midnatt i kveld. Men det ordner klatremusIkke vet jeg, jeg sover på den tiden.
Men Elfie er her enda også, hun har gitt meg statt ved midtnatt to ganger på rad nå. Og utfra det har jeg ganske god kontroll på innlegg og tråder, tror jeg. (dog må jeg ha tastet feil ved sist regnestykke, for det gikk fra å mangle 8 til å mange 12 tråder. Med mindre mange tråder var slettet har jeg trolig bare byttet om på et par tall)
Vi er i samme båtJeg har forresten bare tatt 21 av de 50 jeg sa jeg skulle ta meg av da hun skulle ta de resterende 2400...
Send litt fenalår hit. Brien kan du beholde selv;-)
Var ikke så veldig begeistret for de jeg heller inntil etter vi fikk lille U.Jeg kan ikke spise noe av det, men... brie savner jeg ikke![]()