Ble nok ikke så mye etter midnatt... Mest rett før;-)Nattereavnene skravler vel mest på i morgen... det er før midtnatt vi må nå disse målene, antar jeg. Men gårsdagens natteravner ga oss en god start på i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble nok ikke så mye etter midnatt... Mest rett før;-)Nattereavnene skravler vel mest på i morgen... det er før midtnatt vi må nå disse målene, antar jeg. Men gårsdagens natteravner ga oss en god start på i dag![]()
Selvfølgelig har jeg detHun har stålkontroll på alt![]()
Håper møtet gikk braDa drar jeg snart på møte med læreren til eldsten..
Huff da, det hørtes ikke bra ut :/Jeg har passert trøtt for lenge siden.
Har nesten ikke sovet på noen døgn nå![]()
Nei det er aldri dumt ;-)Ja det er jo før midnatt vi må henge i
Men tror ikke det skader med et godt utgangspunkt når vi våkner i morgen tidlig![]()
Det gikk veldig braHåper møtet gikk bra![]()
Det gjør jeg også, trenger å komme meg litt til hektene før mannen reiser og jeg blir alene med alle ungene i 4 dagerHuff da, det hørtes ikke bra ut :/
Håper du får sove i kveld![]()
Ble nok ikke så mye etter midnatt... Mest rett før;-)
Det forstår jeg. Da må du ha den søvnenDet gjør jeg også, trenger å komme meg litt til hektene før mannen reiser og jeg blir alene med alle ungene i 4 dager
Æsj, ble det for mye bæring av kjøkken???Da var man både far, mor, sjåfør og kokk i huset på ubestemt tidgubbens rygg gikk gaiken i helga så fare for prolaps :/ han er vannrett i sofaen og jeg er på døgnvakt nå
hehe.
Høres mye ut, på litt vel kort tid:/Vi må i alle fall ha en goooood del før midtnatt i dag.
Som i to og et halvt tusen innlegg på 2,5 timer.
HuffFor det meste ligger jeg og vrir meg og prøver å sovne av.
Prøver å slappe mest mulig av slik at dagen etter ikke blir helt for j***.
Fargelegger, leser, sudoku ++.
Prøver å unngå PC, mobil, TV og liknende da det kan gjøre det verre
Høres mye ut, på litt vel kort tid:/
Jeg gir meg lenge før det, men håper noen andre holder ut![]()
Det er det, men jeg prøver å fokusere på de gode tidene.HuffHøres sykt frustrerende ut!! de periodene jeg sliter med søvnen nå er mest pga urolighet og kribling i kroppen, og da greier jeg ikke sitte i sofaen å slappe av med no heller. Da MÅ jeg opp å gjøre noe, uansett hvor sliten jeg er. Så å vaske kjøkken og bad kl 02 på natta er ikke uvanlig her for tida. Men blir jo helt ødelagt av det dagen etterpå...
Ikke sant. Alt hjelper vel påJeg gir meg også lenge før det, men får gjøre en innsats så lenge jeg sitter her.... tar jeg de 50, så tar noen andre de 2400?![]()
Prøve på noen tilMin total er akkurat nå 45 100
Vi får se hva jeg får den opp på før jeg sovner
antakelgi ikke lenge til mannen uttaler "men nå må du spise om du skal ha noe mat før du legger deg, for klokka er snart ti"
Prøve på noen til
Kanskje mannen kan ordne litt kveldsmat til deg ?![]()
Ja selvfølgeligSelvfølgelig har jeg det![]()
Ja, så må bare skrive til man tar kveldenHvert innlegg teller, helt klart
Maten tenker jeg at jeg smetter sammen selv, havregryn og melk og rosiner, fort gjort å slå i ei skål. Det som tar tid er å spise, og det kan han ikke gjøre for meg![]()