Skravletråd Oktober

Vi må i alle fall ha en goooood del før midtnatt i dag.

Som i to og et halvt tusen innlegg på 2,5 timer.
Høres mye ut, på litt vel kort tid:/
Jeg gir meg lenge før det, men håper noen andre holder ut ;)

For det meste ligger jeg og vrir meg og prøver å sovne av.
Prøver å slappe mest mulig av slik at dagen etter ikke blir helt for j***.
Fargelegger, leser, sudoku ++.
Prøver å unngå PC, mobil, TV og liknende da det kan gjøre det verre
Huff:( Høres sykt frustrerende ut!! de periodene jeg sliter med søvnen nå er mest pga urolighet og kribling i kroppen, og da greier jeg ikke sitte i sofaen å slappe av med no heller. Da MÅ jeg opp å gjøre noe, uansett hvor sliten jeg er. Så å vaske kjøkken og bad kl 02 på natta er ikke uvanlig her for tida. Men blir jo helt ødelagt av det dagen etterpå...

Høres mye ut, på litt vel kort tid:/
Jeg gir meg lenge før det, men håper noen andre holder ut ;)

Jeg gir meg også lenge før det, men får gjøre en innsats så lenge jeg sitter her.... tar jeg de 50, så tar noen andre de 2400? :P

Huff:( Høres sykt frustrerende ut!! de periodene jeg sliter med søvnen nå er mest pga urolighet og kribling i kroppen, og da greier jeg ikke sitte i sofaen å slappe av med no heller. Da MÅ jeg opp å gjøre noe, uansett hvor sliten jeg er. Så å vaske kjøkken og bad kl 02 på natta er ikke uvanlig her for tida. Men blir jo helt ødelagt av det dagen etterpå...
Det er det, men jeg prøver å fokusere på de gode tidene.
Dersom jeg blir redd for å legge meg blir det verre

Jeg gir meg også lenge før det, men får gjøre en innsats så lenge jeg sitter her.... tar jeg de 50, så tar noen andre de 2400? :P
Ikke sant. Alt hjelper vel på ;)

Min total er akkurat nå 45 100

Vi får se hva jeg får den opp på før jeg sovner

antakelgi ikke lenge til mannen uttaler "men nå må du spise om du skal ha noe mat før du legger deg, for klokka er snart ti"

Min total er akkurat nå 45 100

Vi får se hva jeg får den opp på før jeg sovner

antakelgi ikke lenge til mannen uttaler "men nå må du spise om du skal ha noe mat før du legger deg, for klokka er snart ti"
Prøve på noen til :)
Kanskje mannen kan ordne litt kveldsmat til deg ? ;)

Prøve på noen til :)
Kanskje mannen kan ordne litt kveldsmat til deg ? ;)

Hvert innlegg teller, helt klart

Maten tenker jeg at jeg smetter sammen selv, havregryn og melk og rosiner, fort gjort å slå i ei skål. Det som tar tid er å spise, og det kan han ikke gjøre for meg :P

Hvert innlegg teller, helt klart

Maten tenker jeg at jeg smetter sammen selv, havregryn og melk og rosiner, fort gjort å slå i ei skål. Det som tar tid er å spise, og det kan han ikke gjøre for meg :P
Ja, så må bare skrive til man tar kvelden :)
Maten lages raskt, men den må jo spises også :p

Back
Topp