Haha, det er veldig sant! Så første episoden, trodde jeg skulle døIngenting i forhold til Adam søker Eva. Hehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det er veldig sant! Så første episoden, trodde jeg skulle døIngenting i forhold til Adam søker Eva. Hehe![]()
Samme her. Men jeg måtte jo bare se det likevelHaha, det er veldig sant! Så første episoden, trodde jeg skulle dø![]()
Ja, samme her, så det ferdigSamme her. Men jeg måtte jo bare se det likevel![]()
Jeg måtte faktisk se en til. Den episoden da det bare var mennJa, samme her, så det ferdigMEN, det ble med den episoden
Trodde det skulle være sensur der nede jeg, men det var det jo ikke
![]()
Ja, husker du slet med søvnen din i perioder..Var ikke lille U sin feil, han sov utrolig godt, var bare jeg som ikke fikk sove
Det blir en vane.Ja, husker du slet med søvnen din i perioder..Hadde klikka av det jeg da, sånn over SÅ lang tid!
Har det vært en episode med bare menn?? Kjenner jeg ble litt nysgjerrig nåJeg måtte faktisk se en til. Den episoden da det bare var menn![]()
Ja, det er egentlig rart hvor gode vi mennesker er på å tilpasse oss og hvor mye man greier nær man står i det. Hva bruker du tida til når du er våken da?Det blir en vane.
Har slitt med søvnen siden tidlig i tenårene...
Ja, var vel to uker siden. Adam søker AdamHar det vært en episode med bare menn?? Kjenner jeg ble litt nysgjerrig nå![]()
Får se hvor mye jeg er innom selv utover kvelden. Ligger an til tidlig kveld herLegging av barn. Sterkere tilbake når de er i seng. Eldste leser lekse og skal deretter på badet. Yngste er klar for senga. Men motvillig til å legge seg i sin egen, broren sin er mer spennede...
For det meste ligger jeg og vrir meg og prøver å sovne av.Ja, det er egentlig rart hvor gode vi mennesker er på å tilpasse oss og hvor mye man greier nær man står i det. Hva bruker du tida til når du er våken da?
Sliter du med nattesøvnen?:/For det meste ligger jeg og vrir meg og prøver å sovne av.
Prøver å slappe mest mulig av slik at dagen etter ikke blir helt for j***.
Fargelegger, leser, sudoku ++.
Prøver å unngå PC, mobil, TV og liknende da det kan gjøre det verre
Så moroJa, var vel to uker siden. Adam søker Adamfestlig
![]()
Ingenting i forhold til Adam søker Eva. Hehe![]()
Så kjipt. Vil hun ikke sove eller er hun urolig?Nope. Holder på enda :/
Enn de som faktisk melder seg på daDet så jeg på i går. I hele tre minutter.... Er det mulig å lage så lavmåltv??
TydeligvisDet så jeg på i går. I hele tre minutter.... Er det mulig å lage så lavmåltv??
Ekstra kleintSå moro![]()
Får se hvor mye jeg er innom selv utover kvelden. Ligger an til tidlig kveld her![]()