Skravletråd Oktober

Oi:o 853 innlegg siden sist jeg tittet innom... Kan trygt si at jeg ikke har lest gjennom alle de innleggene :p

Håper alle har hatt en flott helg og en suveren mandag:)

Her har vi gått inn i en småtravel "ferie"-uke for mannen sin del:) Er vår uke med Jr, og han ble dårlig pga astma inatt, så da måtte han bli hjemme fra skolen.. Men siden sambo skulle kjøre meg til sykehuset til timen jeg hadde kl 11 idag, så måtte Jr bli med oss.. Var ferdig 11.50, og hjemme 20min senere, da var det bare litt avslapning for mannen før han gikk for å pusse tenner for så å dra til tannlegen mens jeg passet på Jr og blogget litt.. Så var det å handle inn middag, lage og spise middag og spise litt dessert.. Imorgen skal sambo følge Jr til skolen, før vi har time til dyrlege med hunden vår som skal vaksineres og kjemisk kastreres.. Onsdag husker jeg ikke hva vi skal, men torsdag skal sambo og eksen på foreldresamtale, mens jeg har bakedag her hjemme:) Tenkte å lage oreokake, brownies og skoleboller som vi kan ha med til vi reiser til svigers for helgen på fredag.. Puh, ferie ja.. Hva er det?:p og innimellom må jeg finne tid til studier.. Jaja, uka her kommer til å flyyyyyyy;)

Har dere noen planer for uka? :) :)

Legging av barn. Sterkere tilbake når de er i seng. Eldste leser lekse og skal deretter på badet. Yngste er klar for senga. Men motvillig til å legge seg i sin egen, broren sin er mer spennede...
Får se hvor mye jeg er innom selv utover kvelden. Ligger an til tidlig kveld her :p

Ja, det er egentlig rart hvor gode vi mennesker er på å tilpasse oss og hvor mye man greier nær man står i det. Hva bruker du tida til når du er våken da?
For det meste ligger jeg og vrir meg og prøver å sovne av.
Prøver å slappe mest mulig av slik at dagen etter ikke blir helt for j***.
Fargelegger, leser, sudoku ++.
Prøver å unngå PC, mobil, TV og liknende da det kan gjøre det verre

Får se hvor mye jeg er innom selv utover kvelden. Ligger an til tidlig kveld her :p

Trøtt jeg også egentlig, men jeg skal da holde en time til, tenker jeg. Aktiv time?

Back
Topp