Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lager den slik:Nei heter ikke original sånn sett. Men tenkte på den "klassiske" som de serverer i Spania. Da er det kanin, kylling, sjømat og grønnsaker. Og ris ja![]()
Joda men skjer jo litt fremover ogspHar mange dager på å ta de siste innleggene enda
Bedre med tidlig kveld når man er trøtt![]()
Yes googlet den å var innom like etter innlegget ble lagt utDenne du tenker på?
http://maxgodis.se/
Det gjør jo fort det.Joda men skjer jo litt fremover ogsp
Jeg har bookmarket den sidenYes googlet den å var innom like etter innlegget ble lagt ut
Ser veldig god ut
Ahh, godis på nettet??Denne du tenker på?
http://maxgodis.se/
Jeg har det på pcJeg har bookmarket den siden
Går innmri tregt her..Det gjør jo fort det.
Merker det går sakte fremover her også![]()
Nope. Holder på enda :/Huff, sover hun nå da? :/ du får legge deg langflat med gubben etterpå
Ja, veldig tregt for tida:/Går innmri tregt her..
Nei gurimalla det orker jeg bare ikke å se på.Snart er det jakten på kjærlighetenhekta på det jeg
flere som ser på?
Legging av barn. Sterkere tilbake når de er i seng. Eldste leser lekse og skal deretter på badet. Yngste er klar for senga. Men motvillig til å legge seg i sin egen, broren sin er mer spennede...Ja, veldig tregt for tida:/
Blir tungt dagen derpå da.. Det merker jeg i hvert fall, spesielt når det er mange netter på rad. Men antar det er greit å være forberedt på mindre søvn nå som vi snart har baby i husLå våken til rundt 04:45![]()
Pleier ikke å se på, men har det på i bakgrunn nåSnart er det jakten på kjærlighetenhekta på det jeg
flere som ser på?
Det er jo så herligNei gurimalla det orker jeg bare ikke å se på.
Ingenting i forhold til Adam søker Eva. HehePleier ikke å se på, men har det på i bakgrunn nåSyns det er litt kleint å se på
![]()
Var ikke lille U sin feil, han sov utrolig godt, var bare jeg som ikke fikk soveBlir tungt dagen derpå da.. Det merker jeg i hvert fall, spesielt når det er mange netter på rad. Men antar det er greit å være forberedt på mindre søvn nå som vi snart har baby i hus![]()