Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er noe med det ogsåMå se om jeg orker![]()
Nei heter ikke original sånn sett. Men tenkte på den "klassiske" som de serverer i Spania. Da er det kanin, kylling, sjømat og grønnsaker. Og ris jaEr ikke noe som heter original paella etter hva jeg vet, men fult mulig jeg tar feil
Etter hva jeg har forstått det så er paella spanjolenes versjon av risotto med safran.
Lager med kylling og scampi
Alenetid er fantastiskDa har jeg sendt gubben i butikken med mini for å handle. Herlig med leiligheten for seg selv en liten stund. Burde egentlig rydde litt meen var så utrolig herlig å sette seg ned uten å ha noen å se etter
![]()
Det burde vi alle ha som målHadde vært gøy om vi klarte utfordringene denne uka ja![]()
Takk, det gikk fintMasse lykke til
Får håpe mange har fått det med seg daDet burde vi alle ha som mål![]()
Er så trøtt så tviler på det blir så myeJa, er noe med det også![]()
Ja var utrolig herligAlenetid er fantastisk![]()
Har mange dager på å ta de siste innleggene endaEr så trøtt så tviler på det blir så mye
Veldig greit å ha litt ekstra grepHehejeg har kun bakke til barnehagen, så forhjulstrekken min holder langt for meg
![]()
Bare typisk at snupps bestemte seg for å være supervrien ved leggingen. Holdt på over en tiime nåå.. slitenmamma.noDet syns jeg høres ut som en plan![]()
Huff daDa var man både far, mor, sjåfør og kokk i huset på ubestemt tidgubbens rygg gikk gaiken i helga så fare for prolaps :/ han er vannrett i sofaen og jeg er på døgnvakt nå
hehe.
I hvertfall opptatt med et eller annetDu sier noe derde fleste er vel på jobb på dagtid.
Så koselig daVi er hjemme fra en hyggelig middag i barnehagen![]()
JaHuff dastakkars mann!!
Huff, sover hun nå da? :/ du får legge deg langflat med gubben etterpåBare typisk at snupps bestemte seg for å være supervrien ved leggingen. Holdt på over en tiime nåå.. slitenmamma.no![]()
JaSå koselig da
Er dette noe som pleier å bli arrangert?
Ja det er vel sånn det skal væreI hvertfall opptatt med et eller annet![]()