Nei. Ikke godt å se at han har vondt :/Uff, det hørtes ikke bra ut! Håper han snart blir bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Ikke godt å se at han har vondt :/Uff, det hørtes ikke bra ut! Håper han snart blir bra!
Hørtes koselig utVi er hjemme fra en hyggelig middag i barnehagen![]()
Ah! Det er grunnen til hvorfor jeg aldri gidder å lage risottoNei, men kraften skal kokes inn litt etter litt som når man lager risotto, og det tar tid
Men er veldig godt daAh! Det er grunnen til hvorfor jeg aldri gidder å lage risotto![]()
Her er det leggetid for snuppa.Middag spist,nå er det leksetid
Ja! Og veldig godt å få det servertMen er veldig godt da![]()
Ja. Han er sendt i vannrett stilling og der forblir han på ubestemt tidspunktStakkars mann! Han må hvile å bli raskt bedre.
Nja sovner egentlig forholdsvis fort men har hyppige oppvåkninger hvis jeg kan kalle det for det. Må ofte inn fordi han sutrer/gråter ila kvelden før vi legger oss. Og går ikke lange tiden etter vi har lagt oss før han vil over til oss. Da sover han forholdsvis greit frem til 6 tiden
ÅjaJa den vil jeg tro er et stort pluss![]()
Høres utrolig artig utJa vi var vel 6-7 stk som reiste sammen. I tillegg ble vi kjent med en haug andre nordmenn som studerte ulike ting der på forskjellige universiteter![]()
Godt å høreTror det gikk bra![]()
Ja den rekkefølgen må det jo bli når tiden er knappJeg sover nok helst da, så jeg gjør mitt etter at jeg har fått ungene i seng, men litt ettet middag også. Nå skal jeg bare hente dem og lage mat og sånn. Når lastebilen som leverer utendørs boblebad eller noe sånn til naboen har flyttet seg... Han måtte bare sette fra seg, og det forstår jeg. Det blir skolen først da, siden de stenger først. Motsatt av hva ungene ønsker, men eneste måten jeg rekker det når jeg må vente
Ja var utrolig gøyHøres utrolig artig ut
Heldig du er som fikk denne muligheten!
Skravle litt i kveld da?Omtrent det samme
Det var masse fintÅ ja, kanskje jeg må innom da
Det syns jeg høres ut som en planJa. Han er sendt i vannrett stilling og der forblir han på ubestemt tidspunkt![]()
HeheÅjavi bor på toppen av en by som det føles ut som kun består av bakker
![]()
Må se om jeg orkerSkravle litt i kveld da?![]()