Skravletråd Oktober

Her vil det også bli det...og 2år til OJ...men hvem jeg skulle tatt først..hm

Jeg strikker tunika til storesøster først, men det er fordi babyen ikke er ventet før januar, så jeg rekker få gentedressen ferdig før den tid likevel. Du har vel knappere med tid...

Jada, jeg har spist havregryn med melk (og sukker og rosiner) til lunsj, nå skal jeg begynne å lage noe middag om ikke så lenge. Vet ikke helt hva, jeg har visst kjøttdeig og kylling å velge mellom, og uvisst tilbehør. Lurer på å lage karbonader egentlig .

Det er en av favorittene til frøkna så hu har ofte havregryn med litt sukker og rosiner med seg på skolen :)

Karbonader er jo godt da :)
Her bestilte frøkna egentlig kjøttkaker men ville heller ha hjemmelaget elgburger istedenfor så vi tar det til kvelds i dag :)

Jeg strikker tunika til storesøster først, men det er fordi babyen ikke er ventet før januar, så jeg rekker få gentedressen ferdig før den tid likevel. Du har vel knappere med tid...
Ja, det har jeg sånnsett...
Guttungen kan ta i bruk med engang da...hmm

Vil ha grå til han, blir jo like fin til snuppa når den tid kommer.

Og lurer på om jeg først må få ferdig kjole til henne...

skjønner jeg må legge floridabukse på vent:P

Ja, det har jeg sånnsett...
Guttungen kan ta i bruk med engang da...hmm

Vil ha grå til han, blir jo like fin til snuppa når den tid kommer.

Og lurer på om jeg først må få ferdig kjole til henne...

skjønner jeg må legge floridabukse på vent:p

Hørtes ut som om du har nok prosjekter på gang...

Vel, jeg får reise meg og gå på kjøkkenet og se hva jeg gidder lage, mannen antydet at de er tilbake sånn rundt halv fem så da kan vi jo ha maten i alle fall påbegynt.

Da har mann og barn forlatt åstedet for å spise med tante/søster og jeg har noen timer for med selv til å pleie forkjølelsen.
På komfyren står noe som skal bli en sterk kyllingsuppe og putrer.
Begynner å lukte godt her nå :)

Nå skal det virkelig slappes av

Hmm, bomma jeg litt? Maten er egentlig klar.... og de er jo ikke tibake.... det ble nemlig ikke karbonader, basert på at kjøttdeigen var holdbar til 27.10 mens kyllingen sto det 21.10 på, og kylling holder somregel ikke helt til dato engang synes jeg, så den burde spises

Nå kom frøkna hjem så da skal vi pynte kake, selv om det blir vel hu som pynter kake og jeg hjelper til der jeg får lov med lillebror på armen :P

Back
Topp