Flyet går ikke før kl 19...Er du på vei hjem?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flyet går ikke før kl 19...Er du på vei hjem?![]()
Husarbeid:-/Stille her, hva holder dere på med?
Så lurtDa har mann og barn forlatt åstedet for å spise med tante/søster og jeg har noen timer for med selv til å pleie forkjølelsen.
På komfyren står noe som skal bli en sterk kyllingsuppe og putrer.
Begynner å lukte godt her nå
Nå skal det virkelig slappes av
Hva slags kake??Nå kom frøkna hjem så da skal vi pynte kake, selv om det blir vel hu som pynter kake og jeg hjelper til der jeg får lov med lillebror på armen![]()
Venter på taxi til flyplassenStille her, hva holder dere på med?
Det burde jeg også ha gjort, men orker ikkeHusarbeid:-/
Store planer om det.Så lurt
Slapp av masse!!
Har det vært deilig med barnefri et par dager?Venter på taxi til flyplassen![]()
Egentlig ikke jeg heller, så går veldig i rykk og napp herDet burde jeg også ha gjort, men orker ikke
Hva spiser du?Store planer om det.
Vurderer å legge meg litt når jeg er ferdig med å spise
hatt en bra helg da?Flyet går ikke før kl 19...![]()
Leker med tuppa , og ser på husarbeidet jeg burde ha gjort.Stille her, hva holder dere på med?
En ganske sterk kyllingsuppe.Hva spiser du?![]()
Fikk streng beskjed om å slappe av av mannen når han og ungene dro sa da anser jeg det som greit at jeg utsetter detEgentlig ikke jeg heller, så går veldig i rykk og napp her![]()
Og ennå har vi kvelden igjen![]()
Så dere snakket om et sted man kunne se hvor mye man har skravlet i deg, hvordan ligger vi an i dag?Ja, så jeg tenker 5-6000 burde egentlig være mulig?
Jeg har hatt det helt topp![]()
Hva slags kake??![]()
Har du bilde?Sjokoladekake med krem, fondant trekk og frøkna sin dekorasjon![]()
Har du bilde?