God ettermiddagGod formiddag. Hadde en fin kveld i går. Ikke alt for sent i natt og koser på sofaen![]()
Gleder meg til sofa jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod formiddag. Hadde en fin kveld i går. Ikke alt for sent i natt og koser på sofaen![]()
Håper dere har en fin søndagI dag er det virkelig søndag kjenner jeg, skikkelig daff og mye jeg skulle ha gjort. Lillebror er tett i nesa, hoster og nyser.. jeg er sliten, og frøkna sitter i morgenkåpe og lekersola skinner og det er et nydelig Vær så burde jo absolutt ha hvert ute og gjort hagen klar for vinteren... men må hvertfall vente til lillebror våkner og se hva slags form og humør han er i før man går ut... jaja får leke litt til med frøkna før jeg tenker tanken på å gjøre noe mer
![]()
Det burde jo ikke by på store problemerStatistikken tilsier ca 1700 her inne nå, noe som er et relativt brukbart tempo den siste halvannen timen ialle fall! Vet ikek om vi får noen utfordring i dag, men i alle dall tenker jeg at det blir spennende å se om vi kommer over det eneldige resutlatet fra i går
Håper dere har en fin søndagenten ute eller inne!
Det burde jo ikke by på store problemer![]()
Det er helt sant!Er ikke så viktig HVORDAN du gjør det, så lenge resultatet blir bra![]()
Yeey! Gratulerer! :-DWooohooo. På vei hjem etter 9 spilte kamper. Vant alle![]()
Ja på tide du får deg en pause nåBurde blitt ferdig med de 450 siste innleggene i grunn
Det er jo skandale?!Seriøst?
Jeg spiser, henger opp klær, setter på ny vask, måler strikketøyet mitt, og er klar til å se hva dere har skrevet i mitt fravær og finner dette?
Vis vedlegget 141618
22 min siden siste innlegg??
Høres perfekt utVar veldig godt. Pleier ha sløve søndager jeg, da. Nå sitter jeg bare i kosedress og strikker ☺
Det er jo skandale?!![]()
Skjønner at jeg ikke har gått glipp av så mye mens jeg har tatt meg av en syk lillebror...
Fikk du i deg mat? Her var det en som trengte litt mamma kos og trøst.
Her vil det også bli det...og 2år til OJ...men hvem jeg skulle tatt først..hmJa
Jeg skal strikke den i str 3 mnd til den nyfødte![]()
Mhm helt emigJa på tide du får deg en pause nå![]()
Mhm helt emigJa på tide du får deg en pause nå![]()
Er du på vei hjem?God ettermiddag
Gleder meg til sofa jeg også![]()
Så gøy! GratulererWooohooo. På vei hjem etter 9 spilte kamper. Vant alle![]()