Er jo en fin gave det daJa syns også det. Hun lurte på om ikke jeg kunne lage en for henne
. Ønsket seg ikke noe særlig så sa en kake eller blomst hadde vært fint
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo en fin gave det daJa syns også det. Hun lurte på om ikke jeg kunne lage en for henne
. Ønsket seg ikke noe særlig så sa en kake eller blomst hadde vært fint
![]()
ja jeg var kjempe nervøs for helgen ... men nå kan jeg slappe av <3 koselig daSå bra! Fin beskjed å få♡
I dag blir det å bare ta det med ro. I morgen er det trening og lunsj og på søndag er det 60 årslag![]()
Min burde ha bukser ..Jeg var nå siden jeg egentlig var på jakt etter noe fleece til barna nå som det blir kaldt.
Var lite av det der nå dessverre...
Hvertfall når det nærrmer seg julDet er helt klart![]()
Har dere fartet så myeJa har aldri skjedd før, men han er vist ekstremt trøtt for nå sover han for andre gang siden han stod opp :O
God helg SaraTrøtt i dag. Klar for helg.
Lillesøster hjemme med pappa'n, litt småvarm i dag også, og ikke helt i skuddet.
Jeg er bare trøtt og sliten. Og har lyst hjem. Skal først jobbe en del timer og deretter ta vaksine før jeg skal hjem. Så er det helg.
HahaÅ hjelpes, se hva jeg fant
![]()
Kan ikke gå tidlig i bhgJeg gikk tidlig, ikke noe særlig å gjøre, men desto mer å gjøre neste uke. Så jeg tar igjen en time neste uke.
Nope, det har jeg gjort mange gangerEr det frekt å bytte klær barna har fått i gave? Synes rett og slett at de var stygge
Foreldre, tante+onkel , søster og samboSå snill hun er
Hvem kommer på besøk?
Hehe, skjønner hva du menerDe var kule, men too much 80-tallet for min smak![]()
Takk, takkGod dag![]()
Ønsker dere alle en super fredag![]()
Så kjedelig daaaHadde ikke det nei
Er visst sko som er det store her idag!Skjer det noe her i dag da?![]()
En fordel da jaHvertfall når det nærrmer seg jul
Var vel det i går kveld ogsåEr visst sko som er det store her idag!![]()
He he å neiNei har ikke det heller![]()
Mhm er i grunn drtEn fordel da ja![]()