Skravletråd Oktober

Fikk svar fra legen om at nivået på hcg var 239 :D lettet nå :) nå skal jeg slappe av ❤️ hva skal dere i helgen? :)
Så bra:-). Vi skal på babysvømming i morgen, på middag til foreldrene mine på søndag og gubben skal på noe treningsgreier ifm nm i taeqwondo på søndag formiddag :-)

Da har vi byttet klær og minien har tatt av på handlingen. Var vist mye han trengte (i følge han selv :) )

En blir varm av å bake:-). Spesielt når gubben har skrudd på det som er av gulvvarme og det er generelt varmt i leiligheten

Så bra:-). Vi skal på babysvømming i morgen, på middag til foreldrene mine på søndag og gubben skal på noe treningsgreier ifm nm i taeqwondo på søndag formiddag :-)
Høres ut som en bra helg :)

Håper det blir som du ønsker:D
Hittil har vi kjørt i litt over en time. Hun har sovet i tjue minutter. Holdende i fingern min. resten gar vært surk. Strikketøyet ekke rørt, mannen trenger kaffe og jeg må kjøre resten.

Jaa.. gikk vel akkurat motsatt at planlagt? :p

En blir varm av å bake:). Spesielt når gubben har skrudd på det som er av gulvvarme og det er generelt varmt i leiligheten
Mannen gikk nesten i bakken da han kom hjem nå. Jeg er nemlig frysepinne og han helt motsatt.

Back
Topp