Det gjør jeg så absoluttLiker det. Så du får nyte været mens du er her:-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg så absoluttLiker det. Så du får nyte været mens du er her:-D
Nam, namBlir nok sjokoladekake som jeg fyller med ett eller annet og trekker i sukkerpasta![]()
Trening er himmelskUtrolig herlig med trening![]()
Så braFikk svar fra legen om at nivået på hcg var 239lettet nå
nå skal jeg slappe av
hva skal dere i helgen?
![]()
Ja synes også det. Like vanskelig hvert år å prøve å få ønsker av henneEr jo en fin gave det da![]()
JippiNå er det heeeeelg
Det er braDet gjør jeg så absolutt![]()
God ettermiddagGod dag alle! :-D
God ettermiddagGod formiddag dere![]()
Sliter sånn med surr oppstøt/halsbrann for tiden. Noen som har noen gode kjerringråd?![]()
De var råfine
Har byttet nåNope, det har jeg gjort mange ganger![]()
Høres ut som en bra helgSå bra. Vi skal på babysvømming i morgen, på middag til foreldrene mine på søndag og gubben skal på noe treningsgreier ifm nm i taeqwondo på søndag formiddag
![]()
Så fine de varEller jeg kan poste bildet på nytt
Vis vedlegget 141316
Ok, bra du husket på det igjen daNei da.
Hadde bare glemt det av
Gikk sikkert fintEr det. Tror det gikk greit - de hadde ikke starta dagen ordentlig enda![]()
Hittil har vi kjørt i litt over en time. Hun har sovet i tjue minutter. Holdende i fingern min. resten gar vært surk. Strikketøyet ekke rørt, mannen trenger kaffe og jeg må kjøre resten.Håper det blir som du ønsker![]()
Deilig med påfyll til klesskapetDa har vi byttet klær og minien har tatt av på handlingen. Var vist mye han trengte (i følge han selv)
Mannen gikk nesten i bakken da han kom hjem nå. Jeg er nemlig frysepinne og han helt motsatt.En blir varm av å bake. Spesielt når gubben har skrudd på det som er av gulvvarme og det er generelt varmt i leiligheten