Mamma hadde bursdag i høstferien og har invitert oss på middagNoen spesiell anledning?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma hadde bursdag i høstferien og har invitert oss på middagNoen spesiell anledning?![]()
Ja. hender hun sovner i vogna, men da er hun skikkelig trøtt. men våkner likevel av ingenting. klarer kun holde gode sovrutiner når vi er hjemme.
spent da hvordan det blir i helga. skal bort nå idag og blir sikkert borte til neste helg. blir nok endel farting da, så håper ikke rutinene sklir helt ut.
Så snill hun erJa hun er helt herlig!
Skulle hun ha med dyner og sengeklær til gjestene som kommer til uken også...så jeg slapp styre![]()
Huff da, men fort gjort![]()
Trengte vel litt ekstra daNesten så jeg blir litt bekymret for han sovna igjen etter å ha hvert våken i knappe 1,5 time... og så mye pleier ikke han å sove..
Så gøy da, borte hele helgen eller?
Håper det blir som du ønskerTakk takkfår se om jeg får strikka noe på bilturen i ettermiddag. Drømmescenario er at snupps er rolig og grei hele veien, helst sover
og jeg strikker mens mannen kjører
:
De var kule, men too much 80-tallet for min smakVar disse ugly?![]()
Jeg gikk tidlig, ikke noe særlig å gjøre, men desto mer å gjøre neste uke. Så jeg tar igjen en time neste uke.Jeg er supeetrøtt,men er 4,5 t igjen på jobb
Trengte vel litt ekstra da
Ja kommer hjem søndag kveld![]()
Da passer det bra med en kakeMamma hadde bursdag i høstferien og har invitert oss på middag![]()
Ja syns også detDa passer det bra med en kake![]()
Ååå? FortellInnom mens baselakken tørker ;-)
Planer om noe typisk oktober ;-)
Å, jeg skulle ønske jeg var flink til å legge og lage mønsterNja.... ;-)
Nå ser det foreløbig sånn ut ;-)
Vis vedlegget 141335
Har planer om noen detaljer til, men det får jeg ta til kvelden ;-)
Dine negler btw?Nja.... ;-)
Nå ser det foreløbig sånn ut ;-)
Vis vedlegget 141335
Har planer om noen detaljer til, men det får jeg ta til kvelden ;-)
Så bra! Fin beskjed å få♡Fikk svar fra legen om at nivået på hcg var 239lettet nå
nå skal jeg slappe av
hva skal dere i helgen?
![]()