Skravletråd Oktober

Ja. hender hun sovner i vogna, men da er hun skikkelig trøtt. men våkner likevel av ingenting. klarer kun holde gode sovrutiner når vi er hjemme.

spent da hvordan det blir i helga. skal bort nå idag og blir sikkert borte til neste helg. blir nok endel farting da, så håper ikke rutinene sklir helt ut.

Får håpe det går bra da :)

Nesten så jeg blir litt bekymret for han sovna igjen etter å ha hvert våken i knappe 1,5 time... og så mye pleier ikke han å sove..

Så gøy da, borte hele helgen eller?
Trengte vel litt ekstra da:P
Ja kommer hjem søndag kveld:D

s-l1600.jpg
Var disse ugly?
De var kule, men too much 80-tallet for min smak:P

Jeg er supeetrøtt,men er 4,5 t igjen på jobb
Jeg gikk tidlig, ikke noe særlig å gjøre, men desto mer å gjøre neste uke. Så jeg tar igjen en time neste uke.

Trengte vel litt ekstra da:P
Ja kommer hjem søndag kveld:D

Han har jo sovet ca 20 timer nå :O måtte vekke han siden jeg måtte gå, da var han ikke helt fornøyd med meg :P haha

Å så deilig da! Du må virkelig kose deg masse i helgen :D

Hei jenter! Hva gjør dere foruten å sitte her?

Her har små og store vært i åpen barnehage og nå ser vi på film. Og venter på at pappen skal kommet hjem:)

Fikk svar fra legen om at nivået på hcg var 239 :D lettet nå :) nå skal jeg slappe av ❤️ hva skal dere i helgen? :)

Fikk svar fra legen om at nivået på hcg var 239 :D lettet nå :) nå skal jeg slappe av ❤️ hva skal dere i helgen? :)
Så bra! Fin beskjed å få♡
I dag blir det å bare ta det med ro. I morgen er det trening og lunsj og på søndag er det 60 årslag:)

Back
Topp